Ooma
پرسش (1402/04/04):

تزریق واکسن ۲ ماهگی

سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
من امروز دخترمو بردم بهداشت برای واکسن دوماهگیش .ساعتای ۱۰ وربع بهش فقط پاراکید دادم و همون لحظه هم از قبل حوله رو تو فریزر گذاشته بودم ۵ دقیقه گذاشتم رو پاش .شیر خودمم میخوره بهش دادم دیگه خوابیدروند کمپرس سردو هر یکساعت تکرار میکنم ولی خدا روشکر تب نداره دکتر بهم گفت درصورتی که تب داشت و بی قرار بود استا بده
یکبارم ساعت ۳ شیر خورده یکبارم ساعت ۵ یکبارم ساعت ۶
یکبار تبش رو گرفتم رو ۳۵و۵بود الان گرفتم رو ۳۶و۷ بود
از صبح که خوابوندم تا ۳ که خواب بود ادرار نکردو پوشکش خشک بود تا اینکه ی وعده شیرو دادم پی پی کرد
.سوالم اینه یکم بی حاله نکه گریه کنه و بی قراری کنه اصلا مثلا بیدار میشه باهاش حرف میزنم یهو اروم چشاشو میبنده.شیر که قبلا میدادم اونم تو خواب بیدار میموند ی ربعی رو
ولی الان نه باز شیر دادم چشاشو اروم بست
خطرناک نیس
هر ساعت تبش رو چک میکنم و کمپرس سرد رو میزارم
یعنی از اون قطره بود بی حال شده خوابه کلا یا نه

تبش رو از زیر بغل گرفتی
اره
الان گرفتم تبش شد۳۶و۵
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه