سلام دکتر جان. پسر من ۴ روزه سرما خورده، سرفه میکنه و بینیش کیپ میشه و اسهال داره. ۴ روز پیش دکتر بردم بهش داروی پلارژین، آموکسی کلاو و شربت سیتریزین داد. از وقتی داروی آموکسی رو شروع کردم اسهال شد قبلش نداشت. ممکنه عوارض دارو باشه یا روند پیشرفت بیماریه؟ الان باید چکار کنم ادامه بدم اموکسی رو یا قطع کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



255
1402/03/31



