سلام پسر منم دوتاش بسته بود یکیش دوماهش ک شد باز شد یکیش تقریبا دو هفته پیش باز شد خیلی ماساژ دادم قطره ریختم بی فایده بود ولی این اخری چن روزی واسش سرمه کشیدم حالا نمیدونم خواست خدا بود ک باز شد یا واقعا تاثیر سرمه بود
شمام بنظرم سرمه رو امتحان کن ضرر نداره
چرا اکثر بچه ها اینجورین آخه😢
ببخشید از کجا میفهمن بستس؟
پسر من چشمش ابریزش داش صبحا هم قی میکرد
دخترم شاید تا دوماه اونجوری بود هر روز ماساژ میدادم کلی قی ریخت بیرون یه بار انقدر زیاد بود ترسیدم ولی دیگه حل شد خوب شد خیلی زیادبود فقط ماساژ بده بیاد بریزه بیرون قی
وقتی گریه میکنه اشک میاد در صورتیکه دکتر گفت نباید اشک بیاد
دختر منم تا دوماهگی یه چشمش قی میبست من خیلی کم ماساژ دادم .انشالله برای دختر شماهم به زودی رفع بشه
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فعلا ماساژ را انجام دهید و اگر زمانی قی کرد،
چشم ها را با چای کمرنگ یا آب جوشیده شده ولرم رو به سرد تمیز کنید. مبادا آب گرم یا خیلی یخ باشد. مدت زمان بهبودی هم قابل پیش بینی نیست، اما اگر تا یکسالگی برطرف نشد باید به فکر اقدامات مداخله ای بود 🪻🪻