دوستان بگین کی انتقال دادین
علائمتون چی بود و تو چه روزی از انتقال هستین
پرسش (1402/03/28):
انتقالی های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲ بیایین با هم باشیم
1968
403
1402/03/28
سوال کننده
0
1402/03/31
سوال کننده
پامه*
0
1402/03/31
وندا ❤️
جالبه
1
1402/03/31
وندا ❤️
می دونم آدم ديگه همه فکری مياد سراغش توکل به خدا علائم ملاک نیستااا
0
1402/03/31
سوال کننده
هعیییییی... اخه انتظارش خیلی سخته
مخصوصا با هزینه هایی ک میکنم
مخصوصا با هزینه هایی ک میکنم
0
1402/03/31
وندا ❤️
آره می فهمم
1
1402/03/31
fateme d.d
فدات عزیزم، دعام کن
1
1402/03/31
fateme d.d
شنبه میرم آزمایش، چون زمان آزمایشی که دکتر گفته برم شنبه هست. شنبه برم ببینم چه خبر.
من لنفوسیت تراپی که میشدم ، اگزماهای شدید میداد، تمام دستهام، بازوهام صورتم درگیر بود، تب میکردن، خارشهای خیلی بد، تورم ، کبودی. اگر هر بار انتقالم منفی بشه باید دوباره یادآور بزنم.
از طرفی هم فقط دوتا جنین دیگه دارم
من لنفوسیت تراپی که میشدم ، اگزماهای شدید میداد، تمام دستهام، بازوهام صورتم درگیر بود، تب میکردن، خارشهای خیلی بد، تورم ، کبودی. اگر هر بار انتقالم منفی بشه باید دوباره یادآور بزنم.
از طرفی هم فقط دوتا جنین دیگه دارم
0
1402/03/31
fateme d.d
بارداری قبلی هم علائم خاصی نداشتم و حتی فکر نمیکردم گرفته باشه. الان هم فقط گاهی رحمم میگیره تقریبا ۳ سانت زیر نافم.
یا کشیدی تو کشاله ران دارم، اما بی بی منفی، اصلا نمیدونم چی به چیه
یا کشیدی تو کشاله ران دارم، اما بی بی منفی، اصلا نمیدونم چی به چیه
3
1402/03/31
fateme d.d
من زودتر از همتون میرم آزمایش ، انشاءالله مثبت بشه تا برای شما هم روحیه بشه
0
1402/03/31
fateme d.d
کلا روزهای سختی هست
1
1402/03/31
سوال کننده
الهی آمییییین🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
2
1402/03/31
وندا ❤️
ان شاالله عزيزم خدا پشت وپناهتون
2
1402/04/01
zahra75 B
عزیزم از خدا میخوام که دلتو شاد کنه و بیای خبرشو بدی مارو هم خوشحال کنی ❤️❤️❤️
2
1402/04/01
fateme d.d
فدات عزیز دلم. انشاءالله همه باهم خوشحال بشیم
0
1402/04/02
سوال کننده
دوستان منم روز ۱۰ انتقالم ولی هیچ علائمی ندارم
حتی من قبلا از یه هفته مونده به پریودم ازم ترشحات سفید میومد تو لباس زیرم ولی ایندفعه کلا خیلی کم میاد درحدی ک رو دستمال پاک میشه و اصلا تو لباس زیرم نمیاد دیگه
۵روز به موعد پریودم مونده
حتی من قبلا از یه هفته مونده به پریودم ازم ترشحات سفید میومد تو لباس زیرم ولی ایندفعه کلا خیلی کم میاد درحدی ک رو دستمال پاک میشه و اصلا تو لباس زیرم نمیاد دیگه
۵روز به موعد پریودم مونده
1
1402/04/02
fateme d.d
کلا علایم داشتن و نداشتن رو بی خیال شو
من گاهی رحمم تیر میکشه یا مثل نبض میزنه
گاهی اصلا هیچی نیست. انگار آدم تو برزخه.
به نظرم اشتباه منو نکن و بی بی نزن، بمون یکبار برو آزمایش
من فردا ۱۶ روزم تموم میشه میرم آزمایش
من گاهی رحمم تیر میکشه یا مثل نبض میزنه
گاهی اصلا هیچی نیست. انگار آدم تو برزخه.
به نظرم اشتباه منو نکن و بی بی نزن، بمون یکبار برو آزمایش
من فردا ۱۶ روزم تموم میشه میرم آزمایش
0
1402/04/02
سوال کننده
برای من ۶تیر نوشتن آزمایش بدم
من بی بی نزدم چون یکسالی هست ک بی بی هام الکی مثبت میشدن و بعد از ۳روز منفی نمیخوام اون دل خوش کنک ها تکرار شه
من بی بی نزدم چون یکسالی هست ک بی بی هام الکی مثبت میشدن و بعد از ۳روز منفی نمیخوام اون دل خوش کنک ها تکرار شه
0
1402/04/02
fateme d.d
هر موقع که ناامید میشی کامنت اون خانم رو یادت بیار که بدون علائم ۲ قلو باردار بود
0
1402/04/02
سوال کننده
اوهوم
😟
😟
1
1402/04/02
fateme d.d
آری اری، یکم بی خیالی طی کن
0
1402/04/04
Fateme akbari
سلام و صد سال
0
1402/04/04
Fateme akbari
به مامان های منتظر
0
1402/04/04
Fateme akbari
و دوستانی ک کانشان. در این راه کبود شده
0
1402/04/04
وندا ❤️
خخخخخ من ک باسن ندارم
0
1402/04/04
وندا ❤️
سلام عزیزم
0
1402/04/04
وندا ❤️
من پروژسترون گیر نياوردم، دکتر جاش شیاف و دوفاستون داده
0
1402/04/04
سوال کننده
😁😁😁😁
0
1402/04/04
سوال کننده
سلام عزیزان چطورین؟
0
1402/04/04
سوال کننده
میخوای بخرم برات بفرستم؟
1
1402/04/04
سوال کننده
گرچه خوشبسعادتت
من راضیم روزی ۱۰تا شیاف بزنم آمپول نزنم
من راضیم روزی ۱۰تا شیاف بزنم آمپول نزنم
0
1402/04/04
سوال کننده
بچه ها من دوتامدیکور زدم ولی حالش صورتی نمیشه چرا
0
1402/04/04
سوال کننده
فقط هاله میندازه
1
1402/04/04
وندا ❤️
سلام عزیزم خوبی مرسی به خوبیت
0
1402/04/04
سوال کننده
خداروشکر
1
1402/04/04
وندا ❤️
نه چون گفتن گیرتون نیاد روند قرص و شیاف ادامه بدين وسطش تغییرش ندین
0
1402/04/04
وندا ❤️
واقعآ انتقال اولم باسن برام نموند ک
0
1402/04/04
وندا ❤️
کووووو عکس بفرس
0
1402/04/04
وندا ❤️
جیگرت
0
1402/04/04
سوال کننده

0
1402/04/04
سوال کننده
سمت راستی برای امروز هست سمت چپی برای دیروز
0
1402/04/04
سوال کننده

0
1402/04/04
وندا ❤️
ی هاله ریز پیداس البته خودت بهتر می بینیش
0
1402/04/04
سوال کننده
خیلی حالش سخت دیده میشه با گوشیم ولی با چشم راحته
0
1402/04/04
سوال کننده
اره هم همسرم هم دوستم راحت دیدن
تو دو دقیقه اول زد
تو دو دقیقه اول زد
0
1402/04/04
سوال کننده
ولی خب نمیشه به این هاله اعتماد کرد
0
1402/04/04
وندا ❤️
آره منم گفتم همين ان شاالله ک مثبتی و با خبر خوب بیای
0
1402/04/04
سوال کننده
دکترم هم برای ۶ام برام آزمایش نوشته
0
1402/04/04
سوال کننده
حالا نمیدونم برم بدم آزمایش رو بااسن هاله یا نه
0
1402/04/04
سوال کننده
بااین*
0
1402/04/04
وندا ❤️
کی میشه؟
0
1402/04/04
سوال کننده
سه شنبه
0
1402/04/04
وندا ❤️
نه بزار سه شنبه برو
0
1402/04/04
سوال کننده
باشه
0
1402/04/04
سوال کننده
من یدونه جنین انتقال دادم شاید چون یدونست اینجوری انقدر دیره؟
0
1402/04/04
سوال کننده
اصلا هم هیچ علائمی ندارم هیچی هیچی
1
1402/04/04
وندا ❤️
آره احتمالش هس
1
1402/04/04
وندا ❤️
منم ديگه ندارم ببین اذيت خودت نکن ديگه ام بی بی چک نزن اگر روحيه ات اینجوریه بزار ديگه سه شنبه برو مستقیم آزمایش چون باردار باشی اين روحيه خوب نیس
0
1402/04/04
سوال کننده
باشه
خیلیا اصلا ندارن علائم و باردارن ولی من نمیدونم چرا نمیتونم این موضوع رو درک کنم
خیلیا اصلا ندارن علائم و باردارن ولی من نمیدونم چرا نمیتونم این موضوع رو درک کنم
0
1402/04/04
Fateme akbari
امپول چرا آخه
0
1402/04/04
Fateme akbari
تو گروه انتقال دادم هستی هنوز؟
0
1402/04/04
Fateme akbari
پس مبارکه
0
1402/04/04
Fateme akbari
همه مثل هم نیستن. دختر
0
1402/04/04
Fateme akbari
بچها خودتونو معرفی کنید باهم آشنا بشیم بیشتر
0
1402/04/04
سوال کننده
کدوم؟
0
1402/04/04
سوال کننده
من دینا
۳۲سال
از تهران
۳۲سال
از تهران
0
1402/04/05
آسیه آA
سلام خوبید؟
کسی از آزمایش آپکا سردرمیاره؟
کسی از آزمایش آپکا سردرمیاره؟
0
1402/04/05
آسیه آA

0
1402/04/05
Fateme akbari
همینکه باهم چت کردیم ندیدی دیروز چیکار سر من اوردن ی مشت روانی
1
1402/04/05
Fateme akbari
خوشبختم دینا جان
1
1402/04/05
Fateme akbari
منم فاطمه. ۲۸از یزد
0
1402/04/05
سوال کننده
آره
کلا حالت روحی نرمالی داشتن
من خودم روانشناسی میخونم و خیلی دلم برای بچه هایی میسوزه ک خانواده هاسون انقدرررر نا آگاهن
کلا حالت روحی نرمالی داشتن
من خودم روانشناسی میخونم و خیلی دلم برای بچه هایی میسوزه ک خانواده هاسون انقدرررر نا آگاهن
1
1402/04/05
سوال کننده
سلام عزیز دلم
نه متاسفانه من چیزی نمیدونم و تابحال نشنیدم
نه متاسفانه من چیزی نمیدونم و تابحال نشنیدم
0
1402/04/05
Fateme akbari
یهو پریدن به من منم خاموش کردم اعلان اون گروهو ..اینقدر بهم برخورد که نگو ..یعنی چی آدم اینجوری باشه ...اینا واقعا بچه میخوان چیکار
0
1402/04/05
سوال کننده
هر کسی یه اخلاقی داره دیگه حالا ناراحت نباش برای دونه کنجد تو دلت خوب نیست بیخیال همه❤️❤️
1
1402/04/05
Fateme akbari
ب هر حال آدم دست خودش نیست گلم
0
1402/04/05
Fateme akbari
کی باید ازمایش بدی دینا گلم
0
1402/04/05
سوال کننده
فردا
0
1402/04/05
سوال کننده
خیلی استرس دارم
0
1402/04/05
Fateme akbari
دیگه بی بی نزدی؟
0
1402/04/05
سوال کننده
دکترم برام تو دفترچم ننوشته
0
1402/04/05
Fateme akbari
درد نداری؟لکه بینی نداشتی اصلا؟
0
1402/04/05
Fateme akbari
هر چی پیش میاد خیره انشالله نگران نباش
0
1402/04/05
سوال کننده
فقط بالای برگه انتقالم ک نکات بعد انتقال بود نوشته بودن پرستارا ۶تیر آزمایش
0
1402/04/05
سوال کننده
نه هیچکدوم اصلا
0
1402/04/05
Fateme akbari
امروز روز چندم هست؟
0
1402/04/05
Fateme akbari
من لکه بینی خیلی کم روز موعدم داشتم...انشالله خیره پس
0
1402/04/05
Fateme akbari
اگه خیلی استرس دادی همین امروز بدی مشخص میشه منم همینجوری بودم ی روز زودتر دادم
0
1402/04/05
سوال کننده
اگر خود سه شنبه رو هم حساب کنیم ک انتقال دادم روز ۱۴ میشم
0
1402/04/05
Fateme akbari
آخه اینایی ک جنین سه روزه داشتن میگفتن دوازه روز بعدشم بدین مشخص میشه
0
1402/04/05
سوال کننده
موعدم اگه ۲۸ روزه باشه فرداست
0
1402/04/05
Fateme akbari
اهان
0
1402/04/05
سوال کننده
بی بی من خیلی محو بود میترسم تو آزمایش هیچی نباشه
0
1402/04/05
Fateme akbari
نگران نباش امروز نزدی دیگه؟
0
1402/04/05
سوال کننده
نه نداشتم بزنم
0
1402/04/05
Fateme akbari
اشکالی نداره دیگه فردا با خبرای خوب میای
0
1402/04/05
Fateme akbari

من روز دهم اینجوری بود
0
1402/04/05
Fateme akbari
وتقریبا ده دیقه بعدش همینم افتاد
0
1402/04/05
سوال کننده
چرا برای شما صورتیه برای من بادمجونیه😁
0
1402/04/05
سوال کننده

0
1402/04/05
سوال کننده
اخه برای من خیلی محوه ولی دقیقا دو دقیقه ک شد هاله افتاد
0
1402/04/05
Fateme akbari
من میگم مثبته امیدوار باشه ..نظر ام البنین. کن گلی
0
1402/04/05
Fateme akbari
نذر
0
1402/04/05
Fateme akbari
خشک بشه میشه بادمجونی
0
1402/04/05
سوال کننده
چجوریه نذرشون؟
1
1402/04/05
Fateme akbari
هر چی به دلته صلوات ،قرآن،و .... ادعیه ...پول ..من خودم صلوات نذر کردم ..یکی دوستام. بهم گفت
1
1402/04/05
Fateme akbari

این مدیکور همون شب دهم زدم
0
1402/04/05
سوال کننده
ممنونم
0
1402/04/05
سوال کننده
چرا تیکرتو بارداری نمیکنی فاطمه جون؟
0
1402/04/05
Fateme akbari
من تا نرم سونو قلب خیالم راحت نمیشه
0
1402/04/05
Fateme akbari
دینا جان شما تهران انجام دادین؟چقدر هزینتون شد
0
1402/04/05
سوال کننده
فقط پانکچرو انتقال ۱۸م
0
1402/04/05
سوال کننده
ولی داروهای قبل و بعدش بیمه بودیم با بیمه حدود ۳تومن
0
1402/04/05
سوال کننده
این ولی آزاد بود
0
1402/04/05
سوال کننده
خیره خیره الان چند هفته ای؟
0
1402/04/05
سوال کننده

0
1402/04/05
سوال کننده
این بی بی دفعه پیشمه مثل ایندفعه بود و منفی بود جواب آزمایشم
0
1402/04/05
سوال کننده
بخاطر همین به ایندفعه اعتماد ندارم
0
1402/04/05
Fateme akbari
نگران نباش لطفا
0
1402/04/05
Fateme akbari
من کلش با داروها قبلش برای تخمک کشی همین حدودا شد
0
1402/04/05
Fateme akbari
الان تقریبا ۲۰روز از انتقال میگذره ..فعلا دکتر گفت وقتی آزمایشی مثبت شد سه هفته بعدش بیاد فک کنم برای سونو قلب و اینا
0
1402/04/05
Fateme akbari
بار دومه انتقال میدی؟
0
1402/04/05
سوال کننده
اولین باره
0
1402/04/05
سوال کننده
یه هفته زودتر از من انتقال دادین پس
0
1402/04/05
Fateme akbari
میگی ک بار پیشمه
0
1402/04/05
Fateme akbari
من ۱۶خرداد اره ی هفته زودتر از شما
0
1402/04/05
سوال کننده
اخه من تابحال چند بار بی بیم مثبت شده
0
1402/04/05
سوال کننده
مدیکو وندفو ویتاساین
0
1402/04/05
سوال کننده

0
1402/04/05
Fateme akbari
همین ایندفه رو میگید یعنی
0
1402/04/05
سوال کننده
ببین این ویتاساین بوده ولی آزمایشم منفی بود
0
1402/04/05
Fateme akbari
واقعا چ مسخره ...البته برای من هم اتفاق افتاد
0
1402/04/05
سوال کننده
ابندفعه ک انتقال دادم ولی ماههای قبل ک طبیعی اقدام میکردم مثبت میشد و آزمایشم روز موعد منفی و خود بی بی از روز موعد منفی میشد
0
1402/04/05
Fateme akbari
وای به این بی بی چکا خیلی نمیشه اعتماد کرد
0
1402/04/05
سوال کننده
دقیقا
0
1402/04/05
Fateme akbari
انشالله ک خیره
0
1402/04/05
سوال کننده
ان شاءالله💙💙
0
1402/04/05
سوال کننده
من بی بی چک روژان زدم الان کاملا منفی شد
0
1402/04/05
سوال کننده

0
1402/04/05
Fateme akbari
دیگه نزن تا فردا
0
1402/04/05
سوال کننده
نمیزنم فردا میرم آزمایش یا هست یا نیست دیگه
0
1402/04/05
Fateme akbari
دورت بگردم
0
1402/04/05
Fateme akbari
مشکلت کلا چی بوده؟مام انتقال دادی؟
0
1402/04/05
سوال کننده
نه عرفان
من دکتر نیرومنش هست و میره عرفان
من دکتر نیرومنش هست و میره عرفان
0
1402/04/05
Fateme akbari
مشکل خاصی داشتین عزیز من
0
1402/04/05
سوال کننده
ذخیره تخمدان بسیااااااار پایین که باروزی ۳۰۰ واحد سینال اف دور شکمی از روز۲تا۱۰پریود فقط دوتافولیکول ۱۹ تشکیل شد ک یدونه تخمک داشت
0
1402/04/05
سوال کننده
همسرم هم که مورفولوژی و تحرکش خیلی پایینه
0
1402/04/05
Fateme akbari
من دوسال پیش ذخیرم ۲بود همون موقع گفتن کمه ...امسال هم خیلی سینال زدم تا رشد کرد
0
1402/04/05
Fateme akbari
حالا فردا ببین چی میشه انشالله شده باشع
0
1402/04/05
سوال کننده
۲که عالیه
0
1402/04/05
سوال کننده
ی من دودهم هست
0
1402/04/05
Fateme akbari
۲ماله دو سال پیش ...دیکه اصلا ازمایش ذخیره ندادم هی بره تو اعصابم
0
1402/04/05
Fateme akbari
نگفتن چیزی بهت چیکار کنم بیاد بالا
0
1402/04/05
Fateme akbari
لامصب من سقط اوردش پایین
0
1402/04/05
سوال کننده
برای منم دوسال پیش دودهم بود
0
1402/04/05
سوال کننده
میگن بالا نمیاد
0
1402/04/05
سوال کننده
من بعد سقطم ۱بود
ولی بعدش رفتم مرکز ناباروری ابن سینا اونجا ذخیرمو از بین بردن
ولی بعدش رفتم مرکز ناباروری ابن سینا اونجا ذخیرمو از بین بردن
0
1402/04/05
Fateme akbari
چرا از بین برد
0
1402/04/05
سوال کننده
چون موش ازمایشگاهی حساب میکنه
0
1402/04/05
Fateme akbari
خاکتو سرشون کنن
0
1402/04/06
Fateme akbari
دینا جان رفتی ازمایش؟
0
1402/04/06
وندا ❤️
سلام عزيزان خوبید
0
1402/04/06
وندا ❤️
ببخشید من ديروز نبودم حالم اصلا خوب نبود مردم از سردرد
0
1402/04/06
وندا ❤️
دینا آزمایش دادی
0
1402/04/06
وندا ❤️
شما خوبین
0
1402/04/06
Fateme akbari
قربونت نیلا جانشما خوبی
0
1402/04/06
وندا ❤️
آره امروز بهترم مرسی
0
1402/04/06
وندا ❤️
و حالا کمردرد دارم
0
1402/04/06
Fateme akbari
من دل درد و کمر درد یا اینکه الان سه هفته از انتقال میگذرع
0
1402/04/06
Fateme akbari
حس میکنم ماله شیاف و امپولا باشه
0
1402/04/06
وندا ❤️
نه مال بارداریه
0
1402/04/06
وندا ❤️
منم امروز بی بی چک زدم پررنگتر شده احتمالا مال بارداریه ديگه اين دردااا
0
1402/04/06
وندا ❤️
منم امروز ۱۵ روزه
0
1402/04/06
فاطیما احمدی
سلام کو ببینم یکم ذوق کنم😍
0
1402/04/06
وندا ❤️

1
1402/04/06
وندا ❤️

بالایی مال شنبه اس ۱۲ سيکل پائینی امروز ۱۵ سيکل
0
1402/04/06
فاطیما احمدی
🥺چرا باز نمیشن برامن
0
1402/04/06
فاطیما احمدی
اه لعنت برنت هووف
0
1402/04/06
فاطیما احمدی
😤😤😭
0
1402/04/06
وندا ❤️
خخخ
0
1402/04/06
وندا ❤️
الهی
0
1402/04/06
وندا ❤️
نتت ضعيفه
0
1402/04/06
فاطیما احمدی
همچی برام بالا میاد الا عکسای تو😐
0
1402/04/06
وندا ❤️
خخخخخخ وای
0
1402/04/06
وندا ❤️
بزار فردا آزمایش خون بدم ميزارم کف اوما بیا ببین خخخ
0
1402/04/06
فاطیما احمدی
والا شانس ندارم خمونم برام بالا نمیاد🤣
0
1402/04/06
فاطیما احمدی
انشالله که مامان شدی ذوق کنیم
0
1402/04/06
سوال کننده
سلام نیلا جان و فاطمه جان
بله رفتم ازمایش و منفی شدم عددش ۱شد
بله رفتم ازمایش و منفی شدم عددش ۱شد
0
1402/04/06
سوال کننده
و امروز موعد پریودیم بود و پریودم شدم
0
1402/04/06
سوال کننده
بااینکه هنوز امپول پروژسترون و شیاف رو قطع نکردم
0
1402/04/06
وندا ❤️
عزيزم ان شاالله خيره مواظب خودت باش
1
1402/04/06
وندا ❤️
وای چ جالب
1
1402/04/06
Fateme akbari
سلام عزیزم ..انشاالله خیره ..حتما اصلاح سبو فلورا تاجیک راانجام بده که ذخیره تخمدانت بیاد بالا
0
1402/05/14
سوال کننده
۱صسلام انتقال مثبت ها چطورین؟
0
1402/05/14
سوال کننده
یبار دیگه از اول پریود تاانتقالدو بعد انتقال میگین چه کارهایی کردین؟
0
1402/05/14
سوال کننده
من مجدد رفتم داروهای تخمک کشی رو گرفتم
0
1402/05/14
سوال کننده
میسه برام صلوات بفرستین حتی یدونه ک تخمک داشته باشم
0
1402/05/15
Fateme akbari
انشالله داشته باشی
0
1402/05/17
سوال کننده
نداشتم پانکچر شدم و افتادم به خونریزی تازه شدید
0
1402/05/18
Fateme akbari
هرچی خدا میخاد همون میشه
0
1402/06/19
سوال کننده
سلام نیلا جان
چطوری بارداری خوب پیش میره؟
چطوری بارداری خوب پیش میره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تیرکشیدن سینه سمت راست دربارداری
- علایم لانه گزینی کیا تجربه داشتن
- تیر کشیدن واژن در هفته هفت بارداری
- سوال غیراز بارداری جواب میدین آیا؟؟
- خانمای باردار بیاید حرف بزنیم
- تیر کشیدن واژن علتش چیه چیکار کنم تو این وضع
- سلام میشه بگین ایا مشکلی هست یا نه
- بچه ها بیاین ی لحظهههه..🔥🔥
- فولی تپلاااا بیایین راهنمایی
- تیر کشیدن شدید واژن و ناحیه تناسلی




