منم خیلی احساس فشار دارم
تو رابطه اوکیم ولی موقع های دیگه خیلی اذیتم
با اینکه شکمی ندارم ولی احساس میکنم خیلی سنگین شدم ☹️
سرویکسمم ۳۰عه
من خودم تو رابطه حس نمیکنم شوهرم میگه عمق خیلی خیلی کم شده
میگن سنگینی زیر دل بخاطر سرویکسه
خدا بخیر کنه
این هفته میرم دکتر حتما
تو هم حتما با دکترت درمیون بذار
البته شما سرویکست خوبه خداروشکر
اره عزیزم ب من همون ان تی گفت پسره
دو روز پیشم سونو رفتم بخاطر سرویکس دیگه گفت ۱۰۰ درصد پسره
مال شما مشخص شده؟
سلام منم تو هفته های شما دائم نی نی تو واژنم بود
تکوناش رو اونجا حس می کردم
الان که باید بره پایین نمی ره ولی🫥
نه عزیزم سونوگرافی گفت بزار موقع انومالی بهت بگم
الان تو پوزیشن خوبی نیستش
زنده باشه.
خوبه دخترت تک شده پادشاهی میکنه🤣❤️
عزیزم جنین الان هنوز تو لگنه
رابطه ات و عمقی نکن سعی کن کوتاه تر کنی تا جنین از لگن بره بالا
ای جان ان شالله ۳ هفته دیگه انومالیه 🥰
قربونت برم ❤️😘
😂😂 اره واقعا شوهرم میگه ۳ تا بادیگارد داره
اره به امید خدا
به من ۱۱ تیر وقت دادن
عزیزم ب سلامتی ان شالله❤️❤️