سلام دکتر جان و دوستان
من از صبح مدام زیر دلم و کمرم درد دارم با استراحت هم بهتر نمیشم و ترشحات خونی که مال قبل زایمان هست رو هم ندارم
ممکنه بدون اون ترشحات دردهای زایمان باشه؟ یا حتما اول باید ترشحات و لکه بینی داشته باشی بعد انقباضاتت شروع بشه؟
پرسش (1402/03/24):
انقباضات زایمان بدون ترشحات خونی
485
20
1402/03/24
سوال کننده
0
1402/03/24
سحر بانو
منم ترشح و لکه نداشتم ولی درد داشتم دردمم طوری بود که میگرفت و ول میکرد
باز میگرفت اگه اینطوره برو بیمارستان
باز میگرفت اگه اینطوره برو بیمارستان
0
1402/03/24
سوال کننده
مال منم میگیره و ول میکنه
ولی چون زایمان قبلم ترشح خونی هم داشتم شک کردم
ولی چون زایمان قبلم ترشح خونی هم داشتم شک کردم
1
1402/03/24
elnaz sph
فک نکنم حتما باید ترشح خونی داشته باشی
1
1402/03/24
elnaz sph
ان شاالله ک زایمان راحتی داشته باشی عزیزم مارو هم دعا کن
0
1402/03/24
فاطمه ریحان ♥
سلام گلم التماس دعااااااا..تو بهترین لحظات زندگیت هستی هرچی بخوای خدا بهت میده ..تو رو خدا برای ماهم اگه لایق باشیم دعا کن...
صرفا ترشح خونی نمیتونه از علائم زایمان باشه..دوش آب گرم بگیر..ریلکس باش..ورزش کن .فرش هات جارو دستی بکش..حالت سجده زیاد باش.حواست به کیسه آبت باشه.حتما ی سر بیمارستان برو تا دهانه رحمت چک کنن..خیلی ها با درد کم یهو فول میشن میرن برای زایمان...راه زیاد برو..تنها نمون تو خونه..وسایل بیمارستان تو بردار..کپی مدارک خودت همسرت بیمه ات.اصل شناسنامه.با اینا خودت سرگرم کن...تا امر خدا بشه و زایمان راحت تری کنی...
صرفا ترشح خونی نمیتونه از علائم زایمان باشه..دوش آب گرم بگیر..ریلکس باش..ورزش کن .فرش هات جارو دستی بکش..حالت سجده زیاد باش.حواست به کیسه آبت باشه.حتما ی سر بیمارستان برو تا دهانه رحمت چک کنن..خیلی ها با درد کم یهو فول میشن میرن برای زایمان...راه زیاد برو..تنها نمون تو خونه..وسایل بیمارستان تو بردار..کپی مدارک خودت همسرت بیمه ات.اصل شناسنامه.با اینا خودت سرگرم کن...تا امر خدا بشه و زایمان راحت تری کنی...
0
1402/03/24
سوال کننده
هنوز که از ترشحات خبری نیست اما دردام میاد و میره
0
1402/03/24
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم
انشاالله که شما هم زایمان خوب و راحتی داشته باشی
از صبح دارم کارام و میکنم و وسایل جمع میکنم انشاالله بعداز ظهر شوهرم بیاد یک سر بریم بیمارستان ببینم چی میگن
انشاالله که شما هم زایمان خوب و راحتی داشته باشی
از صبح دارم کارام و میکنم و وسایل جمع میکنم انشاالله بعداز ظهر شوهرم بیاد یک سر بریم بیمارستان ببینم چی میگن
0
1402/03/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
لزوما همه مادران ترشحات خونی را تجربه نمیکنند. اگر دردها از صبح ادامه دارند به بیمارستان جهت کنترل شرایط مراجعه کنید
لزوما همه مادران ترشحات خونی را تجربه نمیکنند. اگر دردها از صبح ادامه دارند به بیمارستان جهت کنترل شرایط مراجعه کنید
0
1402/03/24
سوال کننده
سلام دکتر جانم
رفتم بیمارستان معاینه کردن گفتن دهانه رحم یک سانت باز شده
رفتم بیمارستان معاینه کردن گفتن دهانه رحم یک سانت باز شده
0
1402/03/24
سوال کننده

این nst رو هم گرفتن
0
1402/03/24
پزشک اوما
عزیزم بنابراین فقط مراقبت حرکات باشید و اقدامات تسریع کننده روند زایمان همچون نزدیکی با همسرتان و تخلیه مایع منی درون واژن و به ارگاسم رسیدن با تحریک کلیتوریس، دوش آب گرم، پیاده روی و ورزش هایی همچون اسکات را انجام دهید
1
1402/03/24
سوال کننده
چشم دکتر جان
ممنون از راهنماییتون💗
ممنون از راهنماییتون💗
1
1402/03/24
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1402/03/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی عزیزجانم و خواهش میکنم 💕❤️💕
0
1402/03/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




