سلام عزیزم مال پسر منم بعضی وقتا اینجوریه نمیدونمم از چیه.فک کنم بعضی وقتا اینجوری بشه مشکلی نداشته باشه.زیاد نگران نباش بیشتر مراقب باش خون داخل مدفوعش نباشه.
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
اگر شک به حساسيت به پروتئین گاوی وجود داشته، شیرخشک مصرفی مناسب نیست و باید تغییر دهید جان دلم
چطوری باید بفهمم حساسیته؟
با انجام آزمایش مدفوع میتوان به نتیجه رسید
ببخشید خانم دکتر اگه پسرم حساسیت داشته باشه فقط پروتئین گاوی نباید مصرف میتونم روغن کرمانشاهی که از شیر بز و گوسفند تهیه میشه مصرف کنم؟
عزیزم بستگی به شدت حساسیت دارد، برخی از بچه ها در این شرایط به شیر بز و مشتقات آن هم ممکن است حساسیت نشان دهند
خانم دکتر جان میشه یک دفعه این حساسیت شروع بشه؟
پسر من از دیشب مدفوعش اینجوری شده. شیر خشک میخوره. دندون دراورده.
تب نداره.
اما مدام زور میزنه در حجم کم و این شکلی مدفوع میکنه
مامان گل حساسیت از ابتدا وجود دارد اما بروز علامت ها زمان میبرد و به مرور خود را ممکن است نشان دهد