سلام عزیزم مورفولوژی ضعیفه
علت جویا بشه ک چرا
شاید واریکوسل داشته باشه
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌸
همه چیز در آزمایش اسپرموگرام ارسالی خوب است و فقط درصد اسپرمهای با شکل نرمال کمتر از حد طبیعی هستند همچنین درصد اسپرمهای سریع پیشرونده اگر بیشتر شود بهتر است مکمل اسپریژن آغاز شده و به اورولوژیست مراجعه کنند 🌸
❤❤سپاس از پاسخگوییتون
با این شرایط امکان بارداری طبیعی وجود داره ؟
خواهش میکنم گل من ، احتمال هست اما به هرحال مقداری از شانس کم میشود و. اگر درمان صورت گیرد بهتر خواهد بود بعد درمان در اسپرموگرام بعدی شاخص dfi هم چک شود
سلام
وقتتون بخیر باشه
پیرو توصیه ای که داشتید همسرم به ارولوژ مراجعه و سونوگرافی صورت گرفت
خوشبختانه واریکوسل نداشتند
علت پایین بودن پارامترهاشون چیه ؟
اورولوژ که نتیجه رو دیدن گفتن خوبه همه چی و به چیزی نیاز ندارن 👀
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزم اینکه گفته اند مشکلی نیست خب چه بگویم خودتان به معیار آزمایشگاه نگاه کنید متوجه میشوید درصد اسپرمهای با شکل نرمال کم تر از حد طبیعی است، وقتی 1 سال هم هست اقدام ناموفق دارید اگر سایر علل همچون عکس رنگی از رحم ، آزمایش هورمونی، سونوگرافی تخمک گذاری انجام شده و. مشکلی نبوده باید جدی تر به این مسأله فکر کرد ❤️