دکتر عزیز من یه پسر دوساله دارم و قبلش هم دو تا سقط داشتم هفته پایین و دوران حاملگی هم آمپول انوکسپارین و پروتون میزدم و قرص این حرفا
و الان باردار شدم آخرین پریودیم ۲۷فروردین بود و این ماه تست زدم مثبت بود ۵ روز بعد موعد هم رفتم آزمایش بتا دادم عددش ۳۴۱ بود
امروز رفتم دکتر سنو شکمی شدم هیچی نشون نداد بهم گفتن واژینال انجام بدم ک خودم نزاشتم ترسیدم چون تا حالا انجام ندادم چیکار کنم ممکنه خارج از رحمی باشه حساب ک کردن گفتن پنج هفته دو روز
😭
737
95
1402/03/01
سوال کننده
0
1402/03/01
سوال کننده

0
1402/03/01
فاطیما احمدی
سلام گلم تیتر بالا ۱۰۰۰ باید باشه
2
1402/03/01
فاطیما احمدی
یعنی ۱۵۰۰ باشه نشون میده ساک
1
1402/03/01
فاطیما احمدی
زود رفتی نگران نباش
0
1402/03/01
سوال کننده
سلام آخه سر پسرم تیتر بتام ۶۴۶بود
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
هربارداری باهم فرق داره گلم
0
1402/03/01
سوال کننده
اوما زده آخر هفته ساک بارداری نشون میده میترسم ینی ممکنه خارج از رحمی باشه
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
بذار هفته دیگه برو انشالله که چیزی نیس اگه لک نداری و دردی نداری عجله نکن
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
خب گلم شاید لقاحت دیر بوده
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
چرا الکی بخودت استرس میدی؟
0
1402/03/01
سوال کننده
دکتر بهم گفت شنبه بتا بدم ببرم ببینه !
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
من بتام ۵۰۰وخورده ای بود ساک رو ندید تا ۱۴۴۷ شد ساکو دید
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
تاالان چن بار بتا دادی
0
1402/03/01
سوال کننده
یبار اونم دیروز
0
1402/03/01
سوال کننده
اع عصابم خورده
0
1402/03/01
سوال کننده
😭
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
خب ۴۸ ساعت تکرار کن ببین روندش چجوریه
1
1402/03/01
فاطیما احمدی
چرا الکی اعصابتو خورد میکنی😶
0
1402/03/01
ارزو مامان اردلان و نیکان
با این بتا که جیزی مشخص نیس ۲یا ۳هفته دیکه برو
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
تا اقدامی همه حرصی میزنیم حامله میشیم یجور دیگه بچه بدنیا بیاد یجور دیگه
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
والا منم میگم میگه اعصابم خورده استرس دارم
0
1402/03/01
سوال کننده
آره گفت بعد ۳ روز
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
عخه تو با استرسو اعصاب خوردیت میتونی چیزیو درست کنی نه .فقط خودتو ازیت میکنی اونی که توشکمته
0
1402/03/01
سوال کننده
بتا گفت ۳روز دیگ بدم
دیر نیست ۳ هفته
دیر نیست ۳ هفته
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
استرس خودش عامل سقطه
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
ازما گفتن
0
1402/03/01
سوال کننده
اففففف آره بخدا استرس دارم
0
1402/03/01
سوال کننده
تازه دکتر هم برام نامه نوشت ک اگ خونریزی داشتم یا درد برم زایشگاه
0
1402/03/01
سوال کننده
اینقدر ترسیدم
1
1402/03/01
فاطیما احمدی
گرنگهدار من انست شیشه رو دربغل سنگ نگه میدارد
0
1402/03/01
مامان دخملی
اولا که توی ۶هفته میتونید برید بعدم سونوی واژینال تا ۱۰ هفته هیچ مشکلی نداره.اصلا ترس نداره.من با میکرو باردار شدم و تا ۱۰ هفتگی واژینال میرفتم.اصلا تو این سن بارداری از روی شکم مشخص نیست
0
1402/03/01
سوال کننده
میترسم خارج رحمی باشه از دردش از زایشگاه
0
1402/03/01
سوال کننده
میترسم تا حالا واژینال نرفتم
1
1402/03/01
مامان دخملی
مگه میشه؟! ادم با یه بچهتا حالا واژینال نرفته باشه...
الان تو سن کم بارداری فقط با واژینال نشون میده.برید یه دکتر زنان خوب واستون انجام بده.اصلا هیچ ترس و خطری نداره
الان تو سن کم بارداری فقط با واژینال نشون میده.برید یه دکتر زنان خوب واستون انجام بده.اصلا هیچ ترس و خطری نداره
0
1402/03/01
فاطیما احمدی
خونریزی داری؟؟درد داری؟
0
1402/03/01
سوال کننده
آره میشه هربار خواستن انجام بدن نزاشتم نخواستم چیزی هم نگفتن دکترم قبولش دارم
0
1402/03/01
سوال کننده
ن هیچکدوم
0
1402/03/01
مامان پریسا
عزیزم نترس
1
1402/03/01
مامان پریسا
صبور باش
1
1402/03/01
مامان آنیسا 🥰
عزیزم انشالله ک چیزی نیست
نگران نکن خودتو استرس خودش سمه واست
نگران نکن خودتو استرس خودش سمه واست
0
1402/03/01
مامان آنیسا 🥰
دعا میکنم سالم باشه نی نیت عزیزم خیلی ناراحت شدم
2
1402/03/01
narges d
ن عزیزم بتای پایین سونو نشون نمیده
بتا باید بالای۲۰۰۰باشه باسونو شکمی دیده بشه
بتا باید بالای۲۰۰۰باشه باسونو شکمی دیده بشه
0
1402/03/01
narges d
دوهفته دیگه صبرکن بعد دوباره سونو بده صداقلب نی نی تو میشنوی
1
1402/03/01
narges d
این نگرانی الان برات سمه
0
1402/03/01
mam marveh
مینا جان درکت میکنم ولی اصلا ب خودت استرس نده و این اشتباه رو نکن ک از الان ب خودت نگرانی وارد کنی ، من بارداری قبلم درست عین تو رفتم پیش دکترم و هیچی ندید بااینکه سونو واژینال انجام داد خیلی ترسیدم سه روز بعدش بس ک استرس داشتم شوهرم نوبت گرفت رفتیم سونو بیرون و شکمی انجام داد همه چیو دید حتی گفت جنین ضربان قلب داره
اشتباه من این بود ک سونو رو پیش دکترم انجام دادم باید همون اول میرفتم سونوگرافی بیرون دوم اینکه خیلی زود رفتم و سوم اینکه بسکه استرس داشتم واسه هیچی فرداش خونریری افتادم خدا برای هیچکی نخواد
واسه این گفتم ک کلا بی خیال باش هیچی نیست الکی نگرانی
اشتباه من این بود ک سونو رو پیش دکترم انجام دادم باید همون اول میرفتم سونوگرافی بیرون دوم اینکه خیلی زود رفتم و سوم اینکه بسکه استرس داشتم واسه هیچی فرداش خونریری افتادم خدا برای هیچکی نخواد
واسه این گفتم ک کلا بی خیال باش هیچی نیست الکی نگرانی
0
1402/03/01
آرتیا بابایی زندگیمه
زود رفتی
1
1402/03/01
سوال کننده
مرسی عزیزم 😭
0
1402/03/01
سوال کننده
همش دارم گریه میکنم پسرم نگام میکنه 🥺
0
1402/03/01
سوال کننده
آره استرس خودش سمه میدونم اینارو ولی آدم دست خودش نیست همش فکرای بد میاد سراغم وقتی ک نامه زایشگاه نوشت مردم زنده شدم
0
1402/03/01
سوال کننده
شنبه باز باید برم
0
1402/03/01
سوال کننده
خارج رحمی چجوریع 🥺؟
0
1402/03/01
مهربانو ❤️
نگران نباش منم رفتم هیچی نبود، بعد دوهفته دوباره رفتم قلبش تشکیل شده بود🥰 تو هم صبر کن دو هفته دیگه برو
0
1402/03/01
سوال کننده
خداکنم همین ک گفتی باشه
0
1402/03/01
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
خواهر من دوتا بچه داره اوندفه میگفت سونو واژیناب نکردم تاحالا
0
1402/03/01
سوال کننده
آره منم میترسم اجباری هم در کار نیست مگر اینکه اظطراری باشه
0
1402/03/01
fariba k
زود رفتی سونو باید عدد بتا ب ۱۰۰۰ برسه تا ساک دیده بشه سونوی واژینال هم هیچ ایرادی نداره اگه انجام میدادی قطعا خیالت راحت میشد
0
1402/03/01
سوال کننده
میترسم از واژینال
الآنم کمرم مثل حالت پریودی یه نمه درده 🥺
الآنم کمرم مثل حالت پریودی یه نمه درده 🥺
0
1402/03/01
زهرا فاطمی
سلام عزیزم نترس،من هم بارداری قبلی و هم این بارداری همین طوری شدم، اگر سوالاتم رو بخونید خیلی مفصله، اما این دفعه با بتا ی ۲۵۰۰۰ و با سونو ی واژینال تازه دکتر بهم گفت ساک هست،کیسه ی زرده هست ولی جنین رو نمیبینم خوب ،فرداش دوباره سونو ی واژینال شدم جنینم ضربان هم داشت، تازه شیش هفته شده بودم.با سونو ی شکمی چیزی الان معلوم نمیشه تا هفته ی هفتم یا هشتم
0
1402/03/01
زهرا فاطمی
عزیزم ترس نداره،دکتر مراقبه،من بارداری قبلیم که همش واژینال بود تا آخرین هفتش چون طول سرویکسم کم بود،الان هم همینه وضعیتم اصلا ترس نداره یکی دوبار هم خطرناک نیست، باز اگر بتونی تحمل کنی تا دوهفته دیگه سونو ی شکمی بشی که خیلی عالی تره قطعا . مطمین باش اون موقع صدای قلبشم میشنوی،🥰
0
1402/03/01
سوال کننده
عزیزم
من سر سقطام همینجور بود بتام بالا یهو افت میکرد
اما سر پسرم قشنگ بتام مناسب بود عددش یادم نیست چند روز. از موعد گذشته بود ولی نرمال بود
و ۷ هفته هم همه چی مشخص شد یبار زود رفتم فقط ساک دیده شد
حالا این اصلا هیچی دیده نشده حتی ساک هم دیده نشده !!
من سر سقطام همینجور بود بتام بالا یهو افت میکرد
اما سر پسرم قشنگ بتام مناسب بود عددش یادم نیست چند روز. از موعد گذشته بود ولی نرمال بود
و ۷ هفته هم همه چی مشخص شد یبار زود رفتم فقط ساک دیده شد
حالا این اصلا هیچی دیده نشده حتی ساک هم دیده نشده !!
0
1402/03/01
سوال کننده
من بیشتر سنو زود رفتم بخاطر اینکه دکتر ببینه زودتر بهم دارو بده جلوگیری از سقط چون سابقه داشتم
0
1402/03/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
با گذشت 48ساعت از آزمایش اول بتا، تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید تا روند تغییرات آن را ببینیم، بدیهی است با این عدد بتا ساک بارداری مشاهده نشده نگران نباشید و در همین تاپیک نتیجه بتا را بگویید
با گذشت 48ساعت از آزمایش اول بتا، تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید تا روند تغییرات آن را ببینیم، بدیهی است با این عدد بتا ساک بارداری مشاهده نشده نگران نباشید و در همین تاپیک نتیجه بتا را بگویید
0
1402/03/02
فاطمه بانو
😐😐😐😐
0
1402/03/02
Sahar R
عزیز دلم اولا با این بتا اصلا چرا سونو دادی. دوما واژینال اصلا درد نداره
0
1402/03/02
Sahar R
من قد موهای سرم واژینال دادم و در تمام هفته های بارداری هم بود حتی هفته 32
0
1402/03/02
Sahar R
اصلا هیچی حس نمیکنه تازه خوبیش اینه لازم نیست مایعات بخوری . سونو معمولی باید یه عالمه مایعات بخوری اون دستگاهو بکشن رو شکمت حس میکنی میخوای بترکی ولی واژینال هیچی حس نمیکنی. فردا برو یه تیتر دیگه بده ایشالا همه چیز اوکیه
0
1402/03/02
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز ینی ممکنه خارج رحمی باشه 😭؟؟
من هیچی درد ندارم ترشح خیلی کم دارم فقط زیادی بشینم یا کار کنم زیر شکمم یکم درد میکنه عین پریودی میترسم خارج رحمی باشه
من هیچی درد ندارم ترشح خیلی کم دارم فقط زیادی بشینم یا کار کنم زیر شکمم یکم درد میکنه عین پریودی میترسم خارج رحمی باشه
0
1402/03/02
سوال کننده
آره اشتباه کردم نباید میرفتم
0
1402/03/02
سوال کننده
حالا اگر لازم بود میزارم انجام بدن دیگ 😥
0
1402/03/02
طیبه مامان آریان💙 .
سلام.عزیزم تو که دیگه باید استاد شده باشی تو اوما.
اولا بارداریتو تبریک میگم ان شا الله سالم بغلش بگیری .
دوما تا بتا 1500 به بالا نشه سونو چیزی نشون نمیده.اگه خیلی نگرانی برو سونو واژینال بده .وقتی درد و خونریزی نداری استرس واسه چیه اخه؟
وقتی ساک رو ندیدن و اندازه نزدن هفته ی بارداری ام طبق پریودی میزنن ممکنه لقاحت دیرباشه و الان فقط سه هفته باشی مثلا ولی طبق پریودی زده پنج هفته
اولا بارداریتو تبریک میگم ان شا الله سالم بغلش بگیری .
دوما تا بتا 1500 به بالا نشه سونو چیزی نشون نمیده.اگه خیلی نگرانی برو سونو واژینال بده .وقتی درد و خونریزی نداری استرس واسه چیه اخه؟
وقتی ساک رو ندیدن و اندازه نزدن هفته ی بارداری ام طبق پریودی میزنن ممکنه لقاحت دیرباشه و الان فقط سه هفته باشی مثلا ولی طبق پریودی زده پنج هفته
0
1402/03/02
طیبه مامان آریان💙 .
😁😂😂😂😂😂😂😂
0
1402/03/02
سوال کننده
سلام مرسی عزیزم
ان شالله صبر میکنم ببینیم چی پیش میاد
ان شالله صبر میکنم ببینیم چی پیش میاد
0
1402/03/02
banoo soltani
سونو واژینال قوی تر نشون میده .ضرر نداره که من برا سونو ساک واژینال دادم
0
1402/03/02
banoo soltani
دو روز دیگه بتا بدی دوبرابر میشه بتا .اگه تیتر بتا پایین بیاد خارج رحم . شما دوباره بتا تکرار کن
0
1402/03/02
پزشک اوما
عزیزم الان نمیتوان هیچ نظری داد چون سطح بتا کم بوده و خب طبیعی است در سونوگرافی موردی دیده نشود بنابراین اصلا نترسید و استرس وارد نکنید و بتا را تکرار کنید ، منتظر اخبارتان هستم
1
1402/03/02
سوال کننده
چشم مرسی ازتون 🌺🥺
0
1402/03/02
سوال کننده
تا حالا انجام ندادم ترسیدم یکم
0
1402/03/02
سوال کننده
شنبه ان شالله
0
1402/03/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم 💜💜
0
1402/03/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




