سلام عزیزم مگه باکسی که آبله داشته درتماس بودین
نمیدونم چهار هفته پیش بود تومراسم ختم پدربزرگم بچه های دختر خالم گرفته بودن ولی خوب شده بودن اومدن اونجا اصلا نزدیک اونا نشدیم ما
بردمش دکتر این داروهاروداد گفت لوزه سومش عفونت داره
یه بی بی کر وقطره بینی هم داد
تبشم ۳۷.۱بود که پاراکید داد
خانم دکتر میخواستم ببینم این داروها مشکلی نداره بدم به بچم
سلام به روی ماهتون مامان جان
فعلا در مورد آبله نمیتوان نظری داد درمان داده شده را جلو ببرید ولی گایافنزین واقعا در این سن توصیه نمیشود بنظر من این مورد را ندهید
چشم ممنون از پاسخگوییتون فعلا ندادم تاشما جواب بدین🌹🌹🌹
چشم هاتون بی بلا عزیزدلم و کار خوبی کردید 💕💕
ببخشید خانم دکتر من این شربت و میدم پسرم اسهال شده چیکارکنم؟قطعش کنم یا ادامه بدم؟؟؟
جان دلم قطع نکنيد رامنوفلور روزی ده قطره بدهید و اگر اسهال مدیریت نشد پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید آنتی بیوتیک تغییر کند
چشم خیلی ممنون دکتر جان🙏🙏🙏
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💖💖