سلام خانوم دکتر بچم تو شکمم بلع مکنیوم داشته و دوروزه تو nicuتحت نظره .امروز گفتن یکم هم نرمی حنجره داره موقع تنفس قفسه سینش خیلی میرفت تو امروز غروب رفتم پیشش بهتربود این حالتش فقط خس خس داشت .چه کارباید بکنم دارم دیوونه میشم خطرناکه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



494
1402/02/22


