سلام بچه ها من دیگه حوصله ندارم بیاین اسم انتخاب کنیم بگین کدوم یکی از اسما قشنگتره خودم فعلا دنیز دوسدارم 🥰😍
64
1402/02/20
سوال کننده
دنیز
24
1402/02/20
سوال کننده
نیل آی
90
1402/02/20
سوال کننده
دلوین
66
1402/02/20
سوال کننده
برکه
14
1402/02/20
سوال کننده
آیماه
7
1402/02/20
سوال کننده
گونش
55
1402/02/20
سوال کننده
ماهورا
0
1402/02/20
سوال کننده
لایک کنید بی زحمت ممنونم🥰😍
1
1402/02/20
fariba k
من اسم دخترمو انتخاب کردم از ۴ ماهگی تقریبا دلوین🥰
0
1402/02/20
سوال کننده
عزیزدلم به سلامتی بغل بگیریش منم قبل ایکه جنسیتش مشخص بشه دنیز انتخاب کردم
0
1402/02/20
سوال کننده
اما بازم میگم شاید نظرم عوض بشه
2
1402/02/20
fariba k
مرسی گلم همچنین دنیز هم قشنگه بنظرم سخت ترین قسمت بارداری انتخاب اسمه چون واقعا خیلی مهمه
0
1402/02/20
سوال کننده
اره دوسدارم اسمی باشه ک خودشم بزرگ شد دوسش داشته باشه
1
1402/02/20
سوال کننده
الان اسمای قشنگ خیییلی زیاد شده
0
1402/02/20
fariba k
اگ خیلی شک داشتی چندتا از اسم هایی ک بیشتر دوس داری رو بنویس بزار زیر قران هرکدومدر امد همونو بزار چون دیگ باید صداش کنی و باهاش با اسمش صحبت کنی
0
1402/02/20
سوال کننده
اره شنیدم میگن اسم باید داشته باشه من بهش همه چی میگم جز اسمش😁😁😁😁
0
1402/02/20
🩵𝑺𝒉𝒊𝒗𝒂🩵 tjd
سلام
2
1402/02/20
🩵𝑺𝒉𝒊𝒗𝒂🩵 tjd
روشا
18
1402/02/20
🩵𝑺𝒉𝒊𝒗𝒂🩵 tjd
پناه
3
1402/02/20
🩵𝑺𝒉𝒊𝒗𝒂🩵 tjd
رزا
1
1402/02/20
🩵𝑺𝒉𝒊𝒗𝒂🩵 tjd
دنیز هم قشنگه عزیزم
1
1402/02/20
مهدیه هادی عزیز
سلین هم قشنگه
4
1402/02/20
Bahar ❤
دلوین ودنیز خیلی زیادشده. ماهورا بنظرم ازهمشون بهتره
0
1402/02/20
zahra azari
اسم دختر منم دلوین
1
1402/02/20
fariba k
😍😍😍😍
0
1402/02/20
سوال کننده
پناه رو هم خیلی دوسدارم🥲
1
1402/02/20
سوال کننده
🥰😍
0
1402/02/20
سوال کننده
آره🥰
0
1402/07/29
سوال کننده
❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1379

