ببین سرش داغه اگه آره بخاطردندونه
رفلاکس نداره؟
چون واسه دندون از دوماهگی خیلی زود نیس؟
دختر من رفلاکس پنهان داره این علائمارو داره
منم ب دکترش گفتم گفت نه رفلاکس نداره
عزیزم دختر منم دقیقا همین علائم داره ، دسشم به گوشش میزنه یکمی هم سرش داغه داره دندون در میاره ، من پسرمم همینطوری بود، از الان علائم دارن حالا تا کی در بیاد شاید چند ماه طول بکشه
من روزی یه بار اگه ببینم خیلی بی تابی میکنه ژل میزنم اگرم نه که هیچی، پسونک هم نمیگیره برای همین دستشو میخوره، ژل رو بزن چون گناه دارن بعضی اوقات دیگه کلافه میشن
بچه منم همینه
دقیقا صورتشو اینقدددد دست میزنه ک باعث بیدار شدن میشه سرش گرمه لثه پایینشم یکم ورم کرده
اما منم بین رفلاکس و دندون شک دارم اخه پسرم اولین دندونشو ۱۱ ماهگی دراورد
وای بچههاهمه اینایی ک گفتید دختر منم داره یعنی دندونه دخترم یکماهی میشه این علائم هارو داره
من دخترمو بردم دکتر گفت اینا علائم رفلاکسه شما فکر میکنید میخواد دندون دربیاره
سلام به روی ماهتون مامان گل
دستتان را تمیز بشویید و لثه را ماساژ دهید ببینید دلبندتان آرام تر میشود؟