سلام پزشک اومای عزیز .
من ۲ماه و ۱۸روزه سزارین شدم. دخترم فقط شیرخشک میخوره. ولی سینمو فشار بدم یکیش هنوز شیر میاد خیلی کم(اگه فشاربدم)
تا الان پریود نشدم ،
ببخشید ولی دوهفتس ترشحات خیییلی غلیظ و خیییلی کشدار دارم.
بیش از اندازه غلیظ. (سفید و زرد رنگ)
این نشونه چیه؟ قراره پریودبشم؟
ببخشید که سوالمو اینجاپرسیدم، میدونم باید مراجعه به مطب دکتر خودم داشته باشم، ولی متاسفانه دکترم مسافرته و مطب ایشون تعطیل.
لطف کنید شما راهنماییم کنید💚❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



733
1402/02/17





