طبق اوما هم فردا روز تخمک کذاریمه
حالا من چیکار کنم من ۱۷برج ۱۲پریود شدم
قرص اورژانسی که میگن زیادیش خوب نیست سالی یکی دوباره که یهو از دستت در بره میگن قرص بخورین چون کلا هورمونارو بهم میریزه
الان فقط باید توکل کنی بخدا 😑😂اورژانسی یکی بیشتر نمیخورن در ماه
مگه نقل و نباته؛ من یه بار خوردم چند ماه طول کشید تا پریودام تنظیم شه. بچه نمیخاین دیگه ۴بار رابطه محافظت شده چیه.
دیگه هرچه پیش آید خوش آید😁😁
یه بار تاریخ دوم یه بارم چهارم
کاندوم که بهتره...قرص اورژانسی میگن فقط سالی یه بار
نه عزیزم دیگه اورژانسی نخور
چه مبدونستم اولین بار بود قرص
اوف منتظر بهم خوردن پریودتو مصرف بی بی چک ازمایش باش 😂🤦♀️
من ی بار خوردم دوماه پریود نشدم چقدر بی بی استفاده کردم اخرشم ازمایش دادم فرداش پریود شدم 😐
تا جایی که من میدونم همون قرص اورژانسی کافیه حتی برای رابطه دوم اثر میزاره.نگران نباش
سلام عزیزم میگن قرص اورژانسی تا دو سه روز بعدش جوابه حالا چقدر صحت داره رو نمیدونم اما اگر خدا بخواد بچه بده با قرص اورژانسی هم باردار میشی