هنوز زوده واسه تنظیم خواب شب
شب زودتر چراغا رو خاموش کن کم کم دو ساعت دو ساعت خوابش میاد جلوتر
معمولا تا ۲ ماهگی اینا همینجوریه
بعدش بهتر میشه
برای شقاق سینه کرم شقاق سینه هیدودردم هست
کرم شقاق هیدرودرم واسه من خوب بود
فعلا روزو شبش تشخیص نمیده.دخترمنم همینجور بود به مرور درست میشه
پماد شقاق سینه ازداروخونه بگیر
هیدرودرم استفاده کن .
روزا صدا بزار باشه تو خونه نور باشه
شبا ساکت و کم نور کم کم این روال میشه عادت و فرق شب و روز و متوجه میشه
صبح تا قبل ساعت ۸ هروقت دلش میخواد میخوابه
من از ۸شب تا ۱۱ ونیم باهاش بازی میکنم تو خونه راهش میبردم دیگه آخر شب خیلی خسته میشد حسابی شیرش میداد تا ۴ صبح میخوابید بعد دوباره یه ساعت میخورد تا ۸ میخوابید
از دوهفتگی ببعد اینجوری میکردم .. ماما میگفت تو این سن میشه تا ۴_۵ ساعت بیدارش نکنی
الآنم که آخر شب میخوابونم تا صبح
قبل از شیردهی باید پاک بشه پماد از روی سینه؟
آها امتحان کنم
ممنونم از راهنمایی تون🙏