من پاساژ فردوسی ندارم
ولی به پیج دارم تو هفت تیر هست
همه چیز دارن و قیمتاشون فوق العاده مناسبه
من خودم چند بار خرید کردم هم جنس لباساشون خوبه هم وسایل دیگشون حتی اسباب بازی ها و چیزای دیگه
سلام عزیزم من دارم اما فیلترم وصل نمیشه، جستجو بزنی برات میاره
من از الدیانا و تاتی تاتی خرید هم کردم
اما از گلها خرید نکردم اما پیجشو که دنبال میکنم کاراس همه خوب و شیک و با کیفیت
یک اشتباهی که من کردم برای خرید کلی رفتم پاساژ ابریشم و بعدش دیدم بعضی وسایلا رو ناجور گرون بهم دادن
اما قیمتای پاساژ فردوسی خوبه
مرسی عزیز دلم لطف کردین الهییییی که بچتونو به سلامتی و خوشی بغل بگیری
قربونت عزیزم سلامت باشی انشاالله شما هم به سلامتی نی نی رو بغل بگیری 😍