سلام خانما کسی که روزای تخمک گذاریش یه فولیکول مثلا ۱۹و یه سایز کوچیکتر داشته باشه و آمپول آزاد سازی بزنه هردو آزاد میشن یا اون کوچیکه میمونه بزرگ میشه بعد خارج میشه یا زمانی که کوچیکه آزاد شد بزرگ میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



389
1401/12/12


