سلام خانم دکتر مهربون دخترم از دیروز تب داره سرما خورده قطره دادم فایده نداشت تبش تا ۳۸.۹ هم میره چکار کنم دارم از نگرانی میمیرم شیافم زدم بی فایدس کمکم کنین چکار کنم پاشویه و پیاز تو جورابم گذاشتم فایده نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



455
1401/11/20



