سلام دکتر جانم
من هیچ سابقه بیماری قلبی نداشتم خداروشکر از وقتی باردار شدم چندبار تپش قلب داشتم بیشتر وقتایی که استرس داشته باشم یا یکم تحرکم بیشتر بشه و یک بار هم بعد تپش قلب غش کردم و از حال رفتم به توصیه دکترم اکوی قلب دادم و متخصص قلب گفت یکی از رگهات گشاده یا یه چیز دیگه که من متوجه نشدم ولی گفت دارو لازم نیست و فقط سالی یک بار باید چکاپ قلب بشی
حالا میخوام بدونم آیا واقعا لازم نیست دارو مصرف کنم یا الان چون باردارم نباید دارو بخورم؟
بعد بارداری نیاز به پیگیری هست یا نه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



367
1401/11/19




