الان عکس میفرستم با عرض معذرت دوستان اومایی اگ حالتون بد میشه باز نکنین تایپیکو
1345
41
1401/11/19
سوال کننده
0
1401/11/19
سوال کننده

0
1401/11/19
nafas gare
سلام
زایمانتون طبیعی بوده...؟؟؟
زایمانتون طبیعی بوده...؟؟؟
0
1401/11/19
سوال کننده
سلام اره عزیزم
0
1401/11/19
سوال کننده
خیلی هم سخت بوده من دارم سکته میکنم ک این چی میتونه باشه
0
1401/11/19
سوال کننده
اصلا اختیاری رو مدفوعم ندارم
0
1401/11/19
سوال کننده
😔😔😔😔
0
1401/11/19
nafas gare
اینجوری ن
ولی من لخته بزرگ دفع کردم .فتن طبیعیه
من فکر کردم رودمه
ولی من لخته بزرگ دفع کردم .فتن طبیعیه
من فکر کردم رودمه
0
1401/11/19
nafas gare
ولی اینو حتما میگیری کن ان شاالله چیزی نباشه
اختیار اصلا نداری؟
اختیار اصلا نداری؟
1
1401/11/19
nafas gare
شبیه بخیه ب نظر من
چون بخیه جذبی این رنگیه
چون بخیه جذبی این رنگیه
0
1401/11/19
سوال کننده
تا فردا ک برم دکتر سکته میکنم
0
1401/11/19
سوال کننده
مگه بخیه داخلش مدفوع هست ؟
0
1401/11/19
nafas gare
ن ولی وقتی گیر کنه ب مدفوع و دفع بشه یه همچین صحنه ای میشه دیگه
1
1401/11/19
nafas gare
خدا نکنه
0
1401/11/19
nafas gare

نگاه کن بخیه جذبی دقیقا همین رنگه ک شما دفع کردی
0
1401/11/19
nafas gare
یه جورایی کرم رنگه رنگ پوسته
0
1401/11/19
سوال کننده
نمیدونم شاید حرف شما درست باشه
0
1401/11/19
سوال کننده
آخه خیلی بود اندازه دوتا بند انگشت
0
1401/11/19
سوال کننده
ینی انقدر زود باید دفع بشه بخیم تازه چهار روزه زایمان کردم
0
1401/11/19
nafas gare
نمیدونم واقعا جی بگم
کاش پزشک اوما بیدار بود از نگرانی در میاوردتت
کاش پزشک اوما بیدار بود از نگرانی در میاوردتت
0
1401/11/19
سوال کننده
کاش زودتر جواب میداد😥
1
1401/11/19
بانو آسو .
اصلا بخیه رحم جذبی چه ربطی به دفع از مقعد داره🫤
0
1401/11/19
بانو آسو .
راهشون جداست
سوراخشون جداست
بعدم جذبی یعنی جذب میشه ن اینکه دفع بشه🙄
این احتمالا یچی خورده بودی سر دلت گیر کرده مونده خیلی وقت یا اینکه انگل داشتی کیسه اش اومده پایین البته کیسه انگل اکثرا توش کرم سفید ریزم هست یا تخمای ریز
سوراخشون جداست
بعدم جذبی یعنی جذب میشه ن اینکه دفع بشه🙄
این احتمالا یچی خورده بودی سر دلت گیر کرده مونده خیلی وقت یا اینکه انگل داشتی کیسه اش اومده پایین البته کیسه انگل اکثرا توش کرم سفید ریزم هست یا تخمای ریز
0
1401/11/19
سوال کننده
سلام بانو آسو عزیز نمیدونم شاید همین طوره ک شما میگی شایدم انگل بوده
0
1401/11/19
سوال کننده
از دیشب تا حال نخوابیدم اعصابم خورده فکرم درگیر شده ک چه بلایی سر زایمان اومده روم
1
1401/11/19
فرناز فدایی
سلام عزیزم این شکل حشره ش
0
1401/11/19
نسترن ..
ی غذایی خوردی نکنه توش پلاستیک بوده😐
0
1401/11/19
S H
شبیه الیافه
احتمالا با غذات خوردی
احتمالا با غذات خوردی
0
1401/11/19
بانو آسو .
نه بابا فکرش نکن میدونی ما روزانه تو خواب یا بیداری چقدر حشره و مو و الیاف میخوریم😁 خودمونم نمیفهمیم این هرچی که هست یچی خوردی مونده بوده وگرنه بخیه ک از مقعد بیرون نمیاد تو زایمانم هرکار کنن واژنو میکنن مقعدو نمیکنن که
0
1401/11/19
بانو آسو .
البته یکی بود میگف یه مدت بعد زایمان رفتم دستشویی دیدم یچی بهم اویزونه از ترس سریع رفتم پیش دکترم دکتر کشیده بیرون باند بوده پرستارای احمق یادشون رفته درارن پساری ک بعد زایمان گذاشته بودن زیاد خونریزی نکنه😅
0
1401/11/19
بانو آسو .
توهم از واژنت نیومده ک نترس
0
1401/11/19
پزشک اوما
سلام نازنینم
حتما به پاتولوژی تحویل دهید جان من چون بدون لمس از روی این عکس نمیتوان تشخیصی داد یا اینکه پزشکتان از نزدیک لمس کنند شاید بتوان به تشخیص رسید
حتما به پاتولوژی تحویل دهید جان من چون بدون لمس از روی این عکس نمیتوان تشخیصی داد یا اینکه پزشکتان از نزدیک لمس کنند شاید بتوان به تشخیص رسید
0
1401/11/19
soheila (مامانِ سپنتا)
خبر بده بهمون من همش فکرم پیشت هست
0
1401/11/19
🆔Faaati .H🆔
سلام مامان النا خوبی ؟؟
چیشدش رفتی آزمایشگاه؟؟؟
چیشدش رفتی آزمایشگاه؟؟؟
0
1401/11/20
فایزه رضازاده
نیومد صاحب تاپیک بگه چش بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




