اول اینکه چرا اصلااااا شیر خشک پدیا شور گیر نمیاد ؟ از کجا تهیه کنم؟؟؟
دوم اینکه رو قوطی شیر خشک resource junior( ریسورس جونیور) واسه یک سال به بالا ، نوشته تا ۴ ساعت در دمای محیط میمونه حتی در یخچال تا ۱۲ ساعت میمونه.
الان سوالم اینه واقعا تا ۴ ساعت مشکلی نداره بمونه بیرون؟
و اینکه مگه شیر خشکم تو یخچال میزارن؟؟ 🤔
پرسش (1401/11/18):
🤗دخترا ۲ تا سوال دارم راجب شیر🤗؟
337
17
1401/11/18
سوال کننده
0
1401/11/18
Samir
شیرخشک نیست که ریسورس جونیور مکمله
پدیاشورم گیر نمیاد مگه اشنا پیدا کنی
کلا چی تو ایران گیر میاد اونوبه من نشون بده
پدیاشورم گیر نمیاد مگه اشنا پیدا کنی
کلا چی تو ایران گیر میاد اونوبه من نشون بده
0
1401/11/18
سوال کننده
آخه دکترش گفت اگه پدیا شور پیدا نکردی ریسورس بهش بده
وتاکید کرد که همین کافیه
چیز دیگه ای نده
وتاکید کرد که همین کافیه
چیز دیگه ای نده
0
1401/11/18
سوال کننده

0
1401/11/18
Samir
بده بهش شیر خوبیه
0
1401/11/18
Samir
کلا میگم شیرخشک نیست یه جور مکمل غذایی برا بچه های یکسال به بالاس
مثل لاکتومیل و اینا که زنای باردار میخورن
مثل لاکتومیل و اینا که زنای باردار میخورن
0
1401/11/18
سوال کننده
مرسی عزیز دل
حالا باز بگردم ببینم پدیا پیدا میشه یا نه
حالا باز بگردم ببینم پدیا پیدا میشه یا نه
1
1401/11/18
سوال کننده
آره عزیز گرفتم چی میگی😘
0
1401/11/18
زهرا فاتحی
سلام عزیزم ریسورس رو چند خریدین؟ من از یه پیج سوال کردم گفت ۲۰۰ تومن
0
1401/11/18
زهرا فاتحی
دلیل خاصی داره که فقط همین دوتا شیرخشکو باید بدی؟
0
1401/11/18
سوال کننده
من ۷۳ تومن خریدم عزیزم
0
1401/11/18
سوال کننده
نه همینجوری .
خودم به دکترش گفتم حالا که دیگه یک سالش تموم شده پدیا شور بدم بهش گفت آره شیر خوبیه اگه پیدا کردی بده
گفت اگه نبود ریسورس بده
خودم به دکترش گفتم حالا که دیگه یک سالش تموم شده پدیا شور بدم بهش گفت آره شیر خوبیه اگه پیدا کردی بده
گفت اگه نبود ریسورس بده
0
1401/11/18
زهرا فاتحی
منم دلم میخاد شیرشو عوض کنم از یکسالگی
اخه دخترمن الان که بیشتر شیرمیخوره۴۰۰سی سی میخوره
بعداز یکسالگی که دیگه حجمش کمترم میشه.گفتم حتی ریسورس باهمون قیمتم گیرم بیاد میخرم
اخه دخترمن الان که بیشتر شیرمیخوره۴۰۰سی سی میخوره
بعداز یکسالگی که دیگه حجمش کمترم میشه.گفتم حتی ریسورس باهمون قیمتم گیرم بیاد میخرم
0
1401/11/18
زهرا فاتحی
قبلا چه شیری میدادین؟
وزن یکسالگیش چقدر بود؟اگه دوست دارین جواب بدین البته
وزن یکسالگیش چقدر بود؟اگه دوست دارین جواب بدین البته
0
1401/11/18
سوال کننده
قبلا سیمیلاک بیشتر میدادم
یکسالگی ۹۸۰۰ بود
قدش ۷۸
یکسالگی ۹۸۰۰ بود
قدش ۷۸
0
1401/11/18
زهرا فاتحی
زنده باشه عزیزم
0
1401/11/18
سوال کننده
قربونت زهرا جان 🤗🤗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




