سلام نه عزیزم تا28هفته وقت داری
میتونی همینجاعکس آزمایشت روبفرسی تایپک بزنی نظرپزشک اوما رو درمورد نتیجه آزمایشت بپرسی
پیش دکتر خودم که اشکال نداره مثلا سی ام ببرم؟
ازمایشو میدم مامانم بره بگیره
ن مشکلی نداره. برو برگرد
بعدش برو پیش دکترت
جواب ازمایش هم بدن یه هفته یا دو هفته طول میکشه. اگه مراکز دولتی بری
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
مشکلی ندارد میتوانید تا زمان نشان دادن به پزشکتان نتیجه را اینجا ارسال کنید اما در مورد سفر، باید حتما مجوز را از پزشکتان بگیرید چون من اشراف کامل بر شرایط شما ندارم. همچنین هر یک ساعت از ماشین پیاده شده و کمی راه بروید و پاهایتان را تکان دهید. کمربند ایمنی حتما بسته شود و به شکلی اینکار را انجام دهید که بند آن را از بین سینه های خود عبور داده و کمربند را زیر شکمتان قرار دهید. همچنین غذای بین راهی نخورید، پرونده و آزمایشاتتان نیز همراهتان باشد تا در صورت نیاز به مراجعه به بیمارستان، تیم پزشکی آنجا از شرایط شما مطلع باشند 🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌸🌸