سلام میشه لطفا جواب ازمایش منو یکی تفسیر کنه استرس دارم هرچی هم سرچ کردم چیزی پیدا نکردم
0
1401/11/17
سوال کننده

0
1401/11/17
سوال کننده

0
1401/11/17
Azi 💖 ...
همه چی خوبه عزیزم
0
1401/11/17
سوال کننده
پس چرا گفته دوباره ازمایش بدم؟😥
0
1401/11/17
masomeh ♥️
خوبه
ریسک نداری
ریسک نداری
0
1401/11/17
masomeh ♥️
زنجانی؟
0
1401/11/17
🌹 الهام 🌹
عدد nt شما دو بوده؟ اگه دو بوده احتمالا بخاطر اونه.اصلا استرس نداشته باش ۹۹ درصد مشکلی نداری.من هر کس رو دیدم دوباره فرستادن آزمایش خدا رو شکر جنینشون سالم سالم بوده
0
1401/11/17
سوال کننده
نه عزیزم قزوینم
0
1401/11/17
سوال کننده
ایشالا مرسی
0
1401/11/17
masomeh ♥️
آهان
ازمایشت شبیه آزمایش منه که زنجان انجام دادم😁
ازمایشت شبیه آزمایش منه که زنجان انجام دادم😁
0
1401/11/17
masomeh ♥️
خواهش میکنم
0
1401/11/17
masomeh ♥️
منظورم شکلش و ایناس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



290

