Ooma
پرسش (1401/11/17):

سلام خانم دکتر ،من دربارداری اولم آمپول روگام تزریق کردم ،آیا برای بارداری دومم

باید بزنم یا مانعی نداره؟؟

باید بزنی
اول آزمایش کومبس برات مینویسه دکتر بعد تزریق میکنی
الان منم بچه دوم آزمایش دادم منفی شد و باید بزنم
اگه مثبت بشه نمیزنیم؟؟
اگه گروه خونیت منفیه صددرصد باید بزنی
آره Bمنفیه
سلام مامان جان
در هر نوبت بارداری روگام باید تزریق گردد زودتر جهت انجام آزمایش کومبس و تصمیم‌گیری در مورد تزریق مراجعه کرده و به تاخیر نیندازید 🌹🌹
تا چند هفته وقت دارم دکتر جون؟؟
زمان تزریق روگام بین هفته های بیست و هشت تا سی و دو بارداری است عزیزم و البته که بهتر است هرچه زودتر تزریق گردد و به تاخیر نیندازید🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه