آرزو خواهر شوهر منم سر بارداریش همیطور شد میگفت کل خونه تو سرش تاب میخوره و فقط بالا میاورد رفت دکتر گفت مسمومیت بارداریه حالا ی سر برو دکتر ببین چی میگه
احتمال مسمومیت بارداری هست عزیزم خطر ناکه یه سر برو دکتر
البته هفته ات پایینه احتمالش خیلی کمه ولی خوب ممکنه
منم بارداریه اولم تو همین هفته ها بودم که سرگیجه خیلی شدیدی گرفتم همه چی دور سرم میچرخید.فشارم نرمال بود ولی سرگیجه داشتم
رفتم بیمارستان امپول زدن ویکی دو ساعت تحت مراقبت بودم.اونموقع تشخیص ندادن ولی من سه روز بعد از زایمان فشارم یه دفعه ای رفت رو ۱۶.بیمارستان بستری شدم دوباره و۴۸ساعت تحت نظر بودم ودقیقا یادم نیست یه دارویی رو طی اون ۴۸ساعت تزریق میکردن بهم.
عزیزم اب و مایع زرد اسید معده ات هست
الانم بخاطر سابقه مسمومیت بارداری اینسری دکترم آسپرین رو گفته تا اخر بارداری استفاده کنم.
سرگیجه هم احتمالا افت فشار داشتی یا فشارت یهو رفته بالا
برا معده درد هم دکتر من آمپرازول وشربت داده.براشما چیزی تجویز نکردن؟
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم برای کنترل فشار خون حتما مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹