
این مدل چطوره....شمام اگه مدل خوشگل دارین میفرستین واسم
اتفاقا الان این مدلها رو بورس هستن خوشگلن
من پرده هامو رنگ نباتی ساده زدم
شال یطرف زدم
طلایی رنگه
قشنگ شده
عزیزم فقط،رنگ فرش شرط نیس
رنگ و مدل مبل.و کلا سبک خونت هممهمه
کلاسیک
مدرن
سنتی و...
مبلمم تو همین مایه ها س رنگش .....نیمه سلطنتیه.... سرویس چوبم ...بوفه و میز تی وی و جا کفشیم مشکین ک اگه شد تا قبل از عید عوضشون میکنم
بعد اینکه بیرون سفارش بدم مناسبتر در میاد یا بدم خیاط نزدیک خونمون....
من پرده های جهیزیم اینجوری ان هم ساده ان همم هر زمان خونم پرده ش کم یا زیاد بخاد بشه راحت میشه کم و زیادش کرد همم زیاد گرون نیستن نصب و شستشوش راحته من ک کلا راضی ام تو این چن سال ک داشتم
اره پس منم همینو میگیرم....ب نظرم ساده هیچ وقت از مد نمیفته

من پرده خونه ام این مدله خیلی راضیم خدایی
خوشگله مبارکتون باشه منم همین مدلو دوست دارم