سلام دکتر عزیز
من الان دوماهه که سزارین شدم و فقط ده، بیست روز اول بصورت پریودی خونریزی داشتم بعدش لکه لکه هستش و تا الان اینجوریه که یه هفته کاملا خوبم اما باز چهار پنج روز ترشحات خونی دارم میخواستم بدونم عادیه یا باید برم سونو؟
ممنون میشم راهنمایی کنید 😊
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



452
1401/11/13



