سلام من بعد از ۱۰ روز تاخیر در پریودی عدد بتا دادم امروز ۶۱ بود
چراا خارج از رحمه؟؟
پرسش (1401/11/10):
پایین بودن عدد بتا
1383
98
1401/11/10
سوال کننده
0
1401/11/10
سوال کننده
سونو بدم یا دو روز دیگه بتا بدم
0
1401/11/10
S H
۴۸ساعت بعد تکرار کن اگ دوبرابر نشده بود برو سونو چک بشی
0
1401/11/10
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
سلام نگران نباش من دوازده روز بعد پریود 54بود سونو هم الان هیچی نشون نمیده
0
1401/11/10
سوال کننده
واقعا؟؟نگفتن چرا کم بوده
0
1401/11/10
سوال کننده
یعنی بعد ۱۲ روز تاخیر؟
0
1401/11/10
سوال کننده
خیلی حالم بده نگرانم خارج از رحم نباشه
0
1401/11/10
فاطمه gh
کم بودن بتا تو این زمان یکم مشکوکه اگه زیاد نشه میگن خارج از رحمی
برا من بعد ده روز ۲۰۰۰ بود
برا من بعد ده روز ۲۰۰۰ بود
0
1401/11/10
سوال کننده
این خانم هم گفتن ۵۴ بود
0
1401/11/10
🥰🥰 😍
دوروز دیگه آزمایشا تکرار کن
0
1401/11/10
رها ایمانی
تنها راه اینکه بفهمی خارج رحمی یا نه باید بعد ۴۸ ساعت تکرار کنی حداقل باید ۶۶/بالاتر رفته باشه اگه نرفته باشه خارج رحمی
0
1401/11/10
سیمین 🤱
سلام
خارج رحمی رو با سونو میشه تشخیص داد
من بارداری قبلیم خارج رحمی بود و بتام تا هزار و خرده ای هم بالا رفته بود
تکرار آزمایش بعد از ۴۸ ساعت رو انجام بدید که اگر روند خوب باشه، یعنی بارداری تون عادی و سالمه.
لکه بینی هم دارین؟
خارج رحمی رو با سونو میشه تشخیص داد
من بارداری قبلیم خارج رحمی بود و بتام تا هزار و خرده ای هم بالا رفته بود
تکرار آزمایش بعد از ۴۸ ساعت رو انجام بدید که اگر روند خوب باشه، یعنی بارداری تون عادی و سالمه.
لکه بینی هم دارین؟
0
1401/11/10
مهسا 26
ساک تشکیل شده واسه شما؟
0
1401/11/10
مهسا 26
مال من هنوز با سونو هم مشخص نشده 😁
0
1401/11/10
سوال کننده
چه جوری سقط کردینش؟سخت بود؟دیروز یه رگه هایی بود امروز نداشتم
0
1401/11/10
سوال کننده
خیلی حالم بده نگرانم
0
1401/11/10
مهسا 26
تو چند هفته سقط کردین؟
0
1401/11/10
مهسا 26
هنو بتا رو تکرار نکردی نگران چی هستی😐
0
1401/11/10
الهام الییی
منم بعد ۱۶ روز تازه بتام ۵۰ بود نگران نباش . بعد یه هفته تکرار کردم و شد بالای هزار
0
1401/11/10
سوال کننده
بعد ۱۰ روز چرا انقدر کمه اخه
0
1401/11/10
سوال کننده
واقعا نگفت دکترت چرا اینجوری میشه
0
1401/11/10
مهسا 26
بدن آدما باهم فرق داره دیگه حتما لقاحت دیر بوده
0
1401/11/10
سوال کننده
شما تکرار بتاتون با چه فاصله ای
0
1401/11/10
سوال کننده
بود
0
1401/11/10
مهسا 26
دومی رو بعد دوروز از اولی
سومی رو بعد از چهار روز از دومی
سومی رو بعد از چهار روز از دومی
0
1401/11/10
سوال کننده
چه حال بدیه انشالله بارداری سالمی باششه براتون
0
1401/11/10
مهسا 26
بعید میدونم
0
1401/11/10
مهسا 26
یه هفته دیگ معلوم میشه قراره چه بلایی سرم بیاد
0
1401/11/10
سوال کننده
سقط خارج از رحم سخته؟
0
1401/11/10
مهسا 26
نمیدونم
0
1401/11/10
سوال کننده
یه هفته دیگه باید بتا بدی ؟یا سونو
0
1401/11/10
مهسا 26
میگن وقتی هفته ت پایین باشه مثل پریودیه
0
1401/11/10
مهسا 26
بتا
سونو دیروز دادم نه داخل رحمم چیزی دیده شده نه خارج از رحمم
فعلا گفتن مشکوکم و باید ازمایش روتکرار کنم
ولی احتمال زیاد دادن به خارج از رحمی
سونو دیروز دادم نه داخل رحمم چیزی دیده شده نه خارج از رحمم
فعلا گفتن مشکوکم و باید ازمایش روتکرار کنم
ولی احتمال زیاد دادن به خارج از رحمی
0
1401/11/10
سوال کننده
من خودم ۱۲ هفته سقط داشتم ولی خارج از رحم داستانش فکر کنم فرق داره
0
1401/11/10
سوال کننده
واژینال دادی؟
0
1401/11/10
مهسا 26
من .تجربه اولمه اصلن نمیدونم چی به چیه
0
1401/11/10
مهسا 26
اره
0
1401/11/10
نفیسه سلیمانی فارسانی
سلام بچه ها خوبین من یه دوهفتست پریودیم عقب افتاده دوبار بی بی چک انجام دادم یه بارم رفتم آزمایشگاه منفی بود بنظرتون احتمالش هست باردار باشم
1
1401/11/11
پزشک اوما
سلام نازنینم
با یک عدد بتا نمیتوان به تنهایی نظر داد و الان صرفا میتوان نتیجه گرفت که شما باردار هستید، بتا را به شکل تیتر و با گذشت 48 ساعت در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید و نتیجه را گزارش دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌷
با یک عدد بتا نمیتوان به تنهایی نظر داد و الان صرفا میتوان نتیجه گرفت که شما باردار هستید، بتا را به شکل تیتر و با گذشت 48 ساعت در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید و نتیجه را گزارش دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌷
0
1401/11/11
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر پس دلیل اینکه بعد ۱۰ روز ۶۱ شده چیه؟
0
1401/11/11
ساحل 79
من دو روز بعد از موعد دادم ۲۷ بود منتظرم فردا برم باز تست بدم چقدر باید باشه نرماله؟
0
1401/11/11
سوال کننده
دو برابر باید باشه دیگه
1
1401/11/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، با پیگیری های بعدی میتوان به نتیجه رسید جان دلم
0
1401/11/12
سوال کننده
خانم دکتر ۵۶ شده بتام از ۶۱
0
1401/11/12
مهسا 26
☹☹☹
0
1401/11/12
مهسا 26
همون ازمایشگاه قبلی رفتی؟
0
1401/11/12
سوال کننده
بله
0
1401/11/12
سوال کننده
شما چیکار کردی؟
0
1401/11/12
مهسا 26
دارم میرم جواب ازمایشمو بگیرم برم پیش دکترم
0
1401/11/12
سوال کننده
ازمایش خون دادی؟
0
1401/11/12
مهسا 26
اره
0
1401/11/12
مهسا 26
تکرار بتا
0
1401/11/12
سوال کننده
اخرین بار چند بود
0
1401/11/12
مهسا 26
۶۳
0
1401/11/12
سوال کننده
سونو دادی؟چیزی معلوم بود من باید سونو بدم
0
1401/11/12
مهسا 26
عدد مهم نیس اصلا
مهم اینه که بره بالا
هر ۴۸ ساعت دوبرابر بشه
مال من اول ۴۲ بود بعد یه هفته شد۶۳
مهم اینه که بره بالا
هر ۴۸ ساعت دوبرابر بشه
مال من اول ۴۲ بود بعد یه هفته شد۶۳
0
1401/11/12
مهسا 26
اره ولی تو سونومم خارج از رحمم چیزی دیده نشده هنوز
اما تورحمم دیده نشد
احتمالا چون هفته م پایین بود.نمیدونم بازم
دیگه امروز برم دکتر ببینم چی میشه
اما تورحمم دیده نشد
احتمالا چون هفته م پایین بود.نمیدونم بازم
دیگه امروز برم دکتر ببینم چی میشه
0
1401/11/12
مهسا 26
اطلاعاتم زیاد نیست ولی فکرکنم شما هم باردار نیستی یا یه مشکلی هست
0
1401/11/12
مهسا 26
به دکترت نگفتی؟
0
1401/11/12
سوال کننده
گفتم گفت احتمالا شیمایی بوده باید برم سونو
0
1401/11/12
مهسا 26
من شنیدم بارداری شیمیایی بتا یه بار میره بالا و بعد میاد پایین و بعدم دفع میشه ولی نمیدونم مال شما چیه
0
1401/11/12
مهسا 26
چقد مسخره شده قدیم چقد راحت بود همه چی
0
1401/11/12
سوال کننده
دو ماه پیش هم اینجوری شد کم کم کم شد پریود شدم
0
1401/11/12
مهسا 26
عه
خب چرا اینجوری میشی؟
خب چرا اینجوری میشی؟
0
1401/11/12
سوال کننده
اره واقعا البته فکر کنم اون موقع ها حواسشون نبوده
0
1401/11/12
مهسا 26
کاش ما هم نمیفهمیدیم
0
1401/11/12
سوال کننده
گفت اتفاقیه اخه همه ازمایشی دادم مشکلی نداشتم
0
1401/11/12
مهسا 26
☹☹☹
0
1401/11/12
سوال کننده
خیلی حس بدیه
0
1401/11/12
مهسا 26
خیلی
0
1401/11/12
سوال کننده
بهم بگو عدد بتا تو انشالله برای شما درست بشه
0
1401/11/12
مهسا 26
۱۱۵ شده بعد از سه روز
0
1401/11/12
سوال کننده
خوبه فکر کنم
0
1401/11/12
مهسا 26
قبلیا خوب نبود نمیدونم چی میشه چون ازمایشگاهمو هم امروز عوض کردم
0
1401/11/12
سوال کننده
عوض نمیکردی تکلیفت معلوم بشه کدوم شهری
0
1401/11/12
مهسا 26
اینجایی ک امروز رفتم خیلی بهتر بود
مشهد
مشهد
0
1401/11/12
مهسا 26
به من امپول داد برم برای سقط
0
1401/11/12
سوال کننده
توی خونه سقط میشه؟
0
1401/11/12
سوال کننده
توی سونو هیچی نبود؟خارج از رحم ؟
0
1401/11/12
فاطمه gh
آمپول معمولا برا خارج از رحم میدن برا داخل رحم قرص
البته من اینطور دیدم ولی بری بیمارستان خیلی بهتره ها
البته من اینطور دیدم ولی بری بیمارستان خیلی بهتره ها
0
1401/11/12
فاطمه gh
حداقل تحت نظری
0
1401/11/12
سوال کننده
یعنی گفتن خارج از رحمه؟
0
1401/11/12
فاطمه gh
سونو ندادی؟
0
1401/11/12
سوال کننده
فردا میدم
1
1401/11/12
پزشک اوما
عزیزدلم فعلا با این اوصاف فقط بتا به صورت سریالی تکرار گردد، این احتمال وجود دارد که بارداری خود به خود خاتمه یابد، اما باید تحت نظر باشید ، شما همان خانمی بودید که در تکرار بتای امروز عدد 115 گزارش شده بود؟
0
1401/11/13
سوال کننده
نه من اول ۶۱ بود بعد ۵۶ شد
1
1401/11/13
پزشک اوما
متوجه شدم عزیزم ، خونریزی و لکه بینی ندارید؟
0
1401/11/13
سوال کننده
نه ندارم
1
1401/11/13
پزشک اوما
4 روز دیگر بتا را در همین آزمایشگاه تکرار کنید و اصلا از داروهای پروژسترونی استفاده نکنید جانم
0
1401/11/16
سوال کننده
سلام چیکار کردی عزیزم پریود شدی؟من پریود شدم سونو دادم هم هیچی نبود
0
1401/11/17
فاطمه gh
عزیزم من ۵ دی سقط کردم آره پریود شدم ولی خب سونو لازم نبود چون کورتاژ شده بودم
0
1401/11/17
سوال کننده
مهسا جان چیکار کردی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا این عدد بتا باردار هست؟
- خداروشکر باردارم و اینم جواب آزمایشم
- ایا این عدد بتا ی روز بعد از موعد پریودی نرمال است؟
- خانوم های گل بیاین ❤❤❤❤سلام سلام
- لطفا جواب آزماش بتا من رو ببینین
- کی بلده عدد بتا باید چند باشه
- دلیل روند افزایش کند عدد بتا
- پزشک اوما لطفا زودتر جواب بدین اورژانسیه
- عدد بتا در چهارهفته برای بارداری دوقلو
- لطفا جواب جواب آزمایش خونمو ببینید




