سلام خانم دکتر و مامانا...من از غروب تاحالا فاصله بین ناف تا زیر دلم تیرمیکشه و احساس ادرار شدید دارم تو این چندروز چندبار اینجوری شدم اما فکر میکردم تکونای بچه ست.
ترشح دارم اما سوزش و خارش و خونریزی و لکه بینی ندارم همه چی نرماله...کسی تجربه داشته ؟
چیکار باید بکنم ک خوب بشم .
پرسش (1401/11/10):
اگه بیدارین جواب بدین...من کلافه شدم 😩
723
57
1401/11/10
سوال کننده
1
1401/11/10
Mohadeseh 🧚♀️
سلام عزیزم شاید بچه چرخیده ب مثانت فشار میاد احساس میکنی ادرار داری
0
1401/11/10
مریم بختیاری
احتمالا بچه فشار میارع به مثانت
0
1401/11/10
کیانا مامان دلین 💛✨
سلام عزیزم منم چندروز داشتم میگن بخاطر بچه داره سنگین میشه فشار میاره ب مثانه
0
1401/11/10
💕هانا 💕
عزیزم احتمالا نی نی چرخیده، به مثانت فشار میاره، نگران نباش
0
1401/11/10
سوال کننده
بچه ها خطرناک نباشه یه وقت...آخه زیاده
0
1401/11/10
سوال کننده
هر دو سه دقیقه ی بار
0
1401/11/10
سوال کننده
اینا چیه...تکونای بچه ست ؟
0
1401/11/10
مهربان بانو
منم بچم بریچه فشار میاره به مثانه م
0
1401/11/10
سوال کننده
انگار یکی محکم میکوبه ب مثانه م
0
1401/11/10
مهربان بانو
انگار بپر بپره
0
1401/11/10
💕هانا 💕
نه ان شاالله فکرای بد نکن دختر خوب
0
1401/11/10
سوال کننده
بچه منم بریچه...دقیقا همینطور ک میگی بپر بپره انگار .
جوری ک نمیذاره بخوایم هر دو سه دقیقه ی بار دستشوییم میگیره
جوری ک نمیذاره بخوایم هر دو سه دقیقه ی بار دستشوییم میگیره
2
1401/11/10
mari ..
به نظرم برو یه آزمایش ادرار بده
شاید عفونت ادراری داری
شاید عفونت ادراری داری
0
1401/11/10
💕هانا 💕
منم هم بریچ بود هم الان سفالیک، در کل شبا خیلی میرم سرویس
0
1401/11/10
💕هانا 💕
ولی این دوستمونم درست میگن، یه چک بشی خیالت راحت میشه.
0
1401/11/10
سوال کننده
هفته پیش رفتم بهداشت برای تشکیل پرونده ، برام آزمایش کلی نوشت .
توی اون نشون نمیده عفونت رو ؟
هم خون ازم گرفتن هم ادرار .
فردا جوابشو میگیرم
توی اون نشون نمیده عفونت رو ؟
هم خون ازم گرفتن هم ادرار .
فردا جوابشو میگیرم
0
1401/11/10
💕هانا 💕
اگه کلی بوده که چرا همه رو نشون میده
0
1401/11/10
سوال کننده
البته قبل بارداری هم زمستونا تندتند دستشویی میرفتم اما الان بیشتر هم شده .
0
1401/11/10
سوال کننده
تکونای بچه ک جفتش خلفی باشه کی حس میشه؟
الان این بچت ست ک داره ضربه میزنه ؟
الان این بچت ست ک داره ضربه میزنه ؟
0
1401/11/10
💕هانا 💕
به نظرم طبیعیه، منم اوایلش زیاد میرفتم سرویس،، اواسط بارداریم کمتر شد،، الان باز زیاد شده، ولی ابم زیاد میخورم مخصوصا شبا.
0
1401/11/10
مهربان بانو
پس طبیعیه عزیزم.دیروزم دکتر رفتم پرسیدم گفتش چون پاهاش پایینه فشار میاره
0
1401/11/10
سوال کننده
دقیقا منم....شب ۵ ، ۶ بار بیدار میشم میرم دستشویی ، دو لیوانم آب میخورم .
0
1401/11/10
💕هانا 💕
دروغ چرا من از خلفی و قدامی زیاد سر درنمیارم یه جورایی قاطی میکنم، ولی از خودم خلفی بود چون بچه دومم هست و شکمم اصلا چربی نداشت تو ۱۳ هفته مثل نبض حس میکردم بعدشم انگار حباب میترکید تو شکمم
0
1401/11/10
سوال کننده
پس انشاالله ک طبیعیه .
0
1401/11/10
💕هانا 💕
خب دیگه، از همونه
0
1401/11/10
مهربان بانو
اره بابا ان شاءالله
0
1401/11/10
سوال کننده
امشب ب خوابیدن نرسید تا اومدم برم بخوابم این ضربه ها شروع شد دیگه چندبار دستشویی رفتمو ترس افتاد تو جونم🥺
0
1401/11/10
سوال کننده
تا بچه ب دنیا بیاد منو باباش ۱۰۰ بار میمیریم و زنده میشیم .
0
1401/11/10
💕هانا 💕
نی نی شیطونه ماشاالله،، بزار کم کم ماهت بره بالاتر اونوقت دیگه نمیزاره بخوابی، ضربه هاش محکمتر میشن.
1
1401/11/10
سوال کننده
دو هفته پیش تو آنومالی از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۹ شب هرکاری کردیم تکون نخورد...الان یهو شیطون شده😩
0
1401/11/10
💕هانا 💕
خدا نکنه، واقعا درکت میکنم چی میگی، ان شاالله صحیح وسلامت بارتو زمین میزاری عزیزم
0
1401/11/10
سوال کننده
مرسی قربونت برم همچنین شما و همه مامانا ❤🌹
0
1401/11/10
💕هانا 💕
زنده باشی،
ان شاالله❤🙏
ان شاالله❤🙏
0
1401/11/10
سوال کننده
واسه منم دو هفته پیش بریچ بود الان انگار دوپایی داره میپره رو مثانه م.
انقدر رفتم دستشویی مچ پام دیگه واسه خودم نی ☹
انقدر رفتم دستشویی مچ پام دیگه واسه خودم نی ☹
0
1401/11/10
💕هانا 💕
از فرنگی استفاده کن،راحت میشی،پاهاتم درد نمیگیره
0
1401/11/10
💕هانا 💕
جفتم پایین بود، فرنگی گرفتم، الان همش میگم بارداری اولم چرا این کارو نکردم. اصلا چطور تونستم اون نه ماه رو،
0
1401/11/10
سوال کننده
آره دیگه باید بیارم تو انباری دارم شکمم هم داره بزرگ میشه سخت میشه .
2
1401/11/10
سوال کننده
آره ایرانی تو شرایط عادی هم سخته...الان ک دیگه جای خود داره
0
1401/11/10
مامان هانا❤ ☆☆
برای من جفت خلفی. تکون زیاد میخوره. ولی تکرر ادرار زیاد ندارم.
0
1401/11/10
مامان هانا❤ ☆☆
بچه منکلا توپهلو هامه.
تا حالا ب حالت بریچ و سفالیک نرفته
تا حالا ب حالت بریچ و سفالیک نرفته
0
1401/11/10
nafas shiramin
عزیزم هم ازنظر قند خون چک شو برای ادرارت هم ازمایش برای عفونت ادراری بده
0
1401/11/10
🍃🌵Zahra🌱 .
احتمال عفونت ادراری داری
0
1401/11/10
..... 😍
چرا مشخصه
اگه داشتی بهت میگفتن
اگه داشتی بهت میگفتن
0
1401/11/10
..... 😍
واقعا چطور تونستین برید توالت ایرانی🥺
من چندبار ک میرفتم خونه پدرم یا پدر همسرم توالت ایرانی بود
خیلییییییی اذیت میشدن
ببخشیدا ولی اصلا دستم نمیرسید خودمم بشورم
ب زوووووور🤦🏻♀️
من چندبار ک میرفتم خونه پدرم یا پدر همسرم توالت ایرانی بود
خیلییییییی اذیت میشدن
ببخشیدا ولی اصلا دستم نمیرسید خودمم بشورم
ب زوووووور🤦🏻♀️
0
1401/11/10
سوال کننده
من قبل بارداری هم زمستونا یکسره تو دستشویی بودم الان بدتر هم شده...اما تاحالا مثل دیشب نشده بود.
0
1401/11/10
سوال کننده
فکرکنم این آزمایشی ک ازم گرفتن توش باشه .
0
1401/11/10
سوال کننده
قراره امروز جوابشو بگیرم.
0
1401/11/10
سوال کننده
من شکمم خیلی بزرگ نشده تاحالا بیشتر پهلو درآوردم...وگرن نمیشه اصلا .
0
1401/11/10
پروین 🩷
عزیزم تیر کشیدن زیر دلت علائم عفونت ادرایه حتما چک شو، تکرر ادرات طبیعیه ولی خود تکرر ادرار عفونت ادراری میاره، ازمایش بده خیالت راحت باشه که حداقل از عفونت نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




