Ooma
پرسش (1401/10/30):

فشار بالا دربارداری

سلام خانم دکتر من ازدیشب تاحالا هیچی نخوردم حالم خیلی بد بود اومدم دکتر دکتر گفتن فشارم ۱۴ روی ۹بوده میگن که خیلی بالاس میخوام بدونم خطری هم داره ممنونم

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه