سلام آزمایش اولیه بارداری من چطوره؟
چه چیزهایی داخلش مشخص شده؟میشه برام تفسیر کنید؟ممنونم😘❤️
پرسش (1401/10/26):
آزمایش اولیه ی بارداری من چطوره؟
602
13
1401/10/26
سوال کننده
0
1401/10/26
سوال کننده

0
1401/10/26
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم همه چی اوکی هپاتیت و ایدز و اینام منفیه خداراشکر.
ویتامین دی لب مرزه که احتمالا دکتر تجویز میکنه و کلا باید روزی یه قرص ۱٠٠٠ بخوری.
کاش تیروئید و قند ناشتا هم چک کرده بود.
عفونت ادراری هم نداری
ویتامین دی لب مرزه که احتمالا دکتر تجویز میکنه و کلا باید روزی یه قرص ۱٠٠٠ بخوری.
کاش تیروئید و قند ناشتا هم چک کرده بود.
عفونت ادراری هم نداری
0
1401/10/26
سوال کننده
سلام ممنونم از شما
تیروئید و قند قبلش برام نوشته بود توی شهریور انجام دادم نداشتم ،قرص ویتامین دی بهم داده روزانه میخورم
تیروئید و قند قبلش برام نوشته بود توی شهریور انجام دادم نداشتم ،قرص ویتامین دی بهم داده روزانه میخورم
0
1401/10/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
ور آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط بابت ویتامین دی روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید. آزمایش قند خون ناشتا و چک عملکرد تیرویید هم فورا همین فردا انجام دهید آزمایش شهریور کوچکترین اهمیتی ندارد شما یک ماه قبل بارداری هم آزمایش انجام داده باشید باید با وقوع بارداری مجددا آزمایش دهید چون نوسانات هورمونی بارداری شرایط را کاملا تغییر میدهد این سهل انگاری ار سمت پزشکتان جای تعجب دارد
ور آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط بابت ویتامین دی روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید. آزمایش قند خون ناشتا و چک عملکرد تیرویید هم فورا همین فردا انجام دهید آزمایش شهریور کوچکترین اهمیتی ندارد شما یک ماه قبل بارداری هم آزمایش انجام داده باشید باید با وقوع بارداری مجددا آزمایش دهید چون نوسانات هورمونی بارداری شرایط را کاملا تغییر میدهد این سهل انگاری ار سمت پزشکتان جای تعجب دارد
0
1401/10/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر،مولتی ویتامین دی 1000 روزی یک عدد مصرف میکنم ،چشم عزیزم
ممنونم از راهنمایی شما
ممنونم از راهنمایی شما
0
1401/10/27
سوال کننده
دکترم گفت بدم من گفتم قبلا انجام دادم ولی فردا چشم
0
1401/10/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، حتما انجام دهید جان من چون در بارداری شرایط کاملا متفاوت است ❤️❤️
0
1401/10/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/10/27
سوال کننده
خانم دکتر
0
1401/10/27
سوال کننده
یه سوال
0
1401/10/27
سوال کننده
این عکس پایین سونو امروز منه میشه تشریحش کنید؟
0
1401/10/27
سوال کننده

0
1401/10/27
پشتیبانی اوما
سلام سیمین عزیز 🌹
لطفاً سوال بعدی رو در تاپیکی جدید مطرح کنید تا توسط پزشک پاسخدهی شود.
لطفاً سوال بعدی رو در تاپیکی جدید مطرح کنید تا توسط پزشک پاسخدهی شود.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




