سلام شربت مولتی سانستول خریدم بازش کردم ته شیشه سیاه تره خیلی هم زدم ولی قاطی نشد یعنی مال شیششه ؟؟؟الان عکس میفرستم ببینید خیلی همش زدم اصلا قاطی نمیشه