سلام خانم دکتر و مامانا
پسرم از دیروز تب کرد با استفراغ
بردمش دکترش گفت ویروسه
شربت حالت تهوع داد با شیاف
از دیشب تب شدید با ایبو پرفنم با زور میاد پایین استفراغ شدید بچم هیچی نمیتونه بخوره
انلاین با دکترش حرف زدم گفت ببرش سرم بزن پسرم طاقت نمیاره اخه
گفت ۳ شب تب داره
حالا میشه شما هم راهنمایی کنید
اب میوه میخوره فقط اونم بالا میاره بوی بدیم داره🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



322
1401/10/22




