دخترا سیمکارتم ب اسم پدرشوهرم هستش که الان دیدم با شماره ای ک دست منه وارد همراه من شده
میتونه پیامایی ک به همه دادم رو ببینه با اون برنامه؟؟؟
پرسش (1401/10/22):
دخترا تروخدا بیایید از استرس دارم میمیرمم
1001
87
1401/10/22
سوال کننده
1
1401/10/22
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
مگه کد نمیاد برات؟
1
1401/10/22
sahar 🌸۱۳۷۶🌸
باید کدی که برات میاد و بزنه تا بتونه وارد بشه
0
1401/10/22
سوال کننده
کد نیومد نه
0
1401/10/22
سوال کننده
سیم کارت ب اسم اونه
0
1401/10/22
Azi 💖 ...
شاید شوهرت این کارو کرده
وگرنه باید گوشی تو دستش باشه کد بزنه
وگرنه باید گوشی تو دستش باشه کد بزنه
0
1401/10/22
سوال کننده
نه بابا شوهرم بدبخت نیس
شماره ب اسم پدر شوهرمه خودشم الان داشت میگفت
شماره ب اسم پدر شوهرمه خودشم الان داشت میگفت
0
1401/10/22
سوال کننده

فقط این اومده
0
1401/10/22
فاطمه ......
ن نمیتونه ببینه
2
1401/10/22
Esmat A
سلام عزیزم استرس نگیر همراه من فقط برا موجودی و نت خریدن و بقیه چیزاست
0
1401/10/22
سوال کننده
آخه تو نت نوشته ک ریز مکالمات میاد
0
1401/10/22
Esmat A
بعد من یه خط دارم دست برادر زاده ام به اسم من هر موقع من برم تو همراه من پیامک براش میره وارد سامانه همراه من شد یا اون میره برا من میاد
0
1401/10/22
سوال کننده
آره خب الان واسم این پیام اومدم
گفتم ببینم از طریق ابن میتونه پیامایی ک دادم رو ببینه
گفتم ببینم از طریق ابن میتونه پیامایی ک دادم رو ببینه
0
1401/10/22
Esmat A
چرا به اسم خودت نمیزنی راحت پدر شوهرت میتونه هروقت دلش خواست بره پرینت بگیره حالا نترسونتم چون به اسم اون بهتره بری به اسم خودت بزنی
0
1401/10/22
سوال کننده
پرینت بگیره مکالمه ها هیچ
میتونه پیامک هارو ببینه
میتونه پیامک هارو ببینه
0
1401/10/22
سوال کننده
چون بیشتر من از طریق پیامک غیبتشونو ب شوهرم میکنم خخخخ
0
1401/10/22
Esmat A
الان میرم میبینم
0
1401/10/22
Esmat A
وای چه دلی داری به اسم خودت نیست
0
1401/10/22
Esmat A
😂😂😂😂
0
1401/10/22
Azi 💖 ...
خودت همراه من نداری؟ نصب کن ببین ریز مکالمات رو میشه ببینی یا ن
0
1401/10/22
سوال کننده
هیچی ندارم بابا
خخخ ولی با شوهرم خیلی حرفا میزنیم خیلی غیبتشونو مبکنم تو پیام خخ واس شوهرم
از این میترسم پبامای منو شوهرمو ببینه
خخخ ولی با شوهرم خیلی حرفا میزنیم خیلی غیبتشونو مبکنم تو پیام خخ واس شوهرم
از این میترسم پبامای منو شوهرمو ببینه
0
1401/10/22
سوال کننده
نصب میکنم به ۴ تا ک خط داره پیامش میره 🤣
0
1401/10/22
مهربانو ❤️
باید بره مخابرات اونجا میتونه ریز مکالمات رو در بیاره
0
1401/10/22
سوال کننده
واقعا ؟؟ از همراه من نمیشه؟؟
1
1401/10/22
Esmat A
نه تو همراه من فقط ساعت پیام ومکالمه میاد رفتم دیدم بعد پیامک و میخوای بیینی هم به خط خودت کد میاد ، 😂😂😂😂امان از غیبت 😜😜
0
1401/10/22
مهتاب ک
نه نمیتونه نترس
0
1401/10/22
مریم m.t

1
1401/10/22
مریم m.t
سلام وقتی بخواد پیامارو ببینه یه کد ب شمارت میاد
0
1401/10/22
سوال کننده
🤣🤣🤣ب امام رضا ینی حرفی نمیمونه منو محمد نزده باشیم
همه چیو درجا انتقال میدم بهش خخ
همه چیو درجا انتقال میدم بهش خخ
1
1401/10/22
مریم m.t
وقتیم کد و بزنی متن پیام نمیاد براش
0
1401/10/22
فرناز فدایی
عزیزم اگه خط دسته خودت باشه اگه بخواد ریز مکالمات یا پیامک رو بگیره یه کد میاد روی خط که باید وارد کنه
0
1401/10/22
مریم m.t

0
1401/10/22
مریم m.t
اینجوری میاد
0
1401/10/22
مریم m.t
متن پیام و نشون نمیده
0
1401/10/22
Esmat A
سریع سرعت عمل بالاست 😂😂😂
0
1401/10/22
سوال کننده
اووفی راحت شدم
0
1401/10/22
سوال کننده
مرسی عزیزدلم لطف کردی خیابان
0
1401/10/22
سوال کننده
خیلی
0
1401/10/22
سوال کننده
😍🤣🤣🤣🤣🤣چیکار کنم خب
میدونم درکم میکنه بهش میگم وگرنه خفه میشم
میدونم درکم میکنه بهش میگم وگرنه خفه میشم
0
1401/10/22
Esmat A
شوخی میکنم عزیزم اتفاقا خوبه ادم یه گوش شنوا داشته باشه😃😃😃
0
1401/10/22
سوال کننده
خودش گفته هرچی شد بهم بگو بدونم 😄😄
0
1401/10/22
Esmat A
😂😂😂
0
1401/10/22
roya .
عزیزم ریز مکالمات رو خودت هم نمی تونی ببینی چه برسه پدرشوهرت...فقط ساعت و شماره ای ک پیام دادی و گرفتی رو میتونی ببینی همین ......برای دیدن ریز مکالمات باید از دادگاه نامه داشته باشی وگرنه نمیشه دید
0
1401/10/22
سوال کننده
آره اینو میدونم خودم ت دادگاه هسم خبر دارم
ولی این برنامه تونت نوشته بود میشه
ولی این برنامه تونت نوشته بود میشه
0
1401/10/22
roya .
نه نمیشه
0
1401/10/22
mom(N) 😌😌
من همراه من دارم بجز شارز هیچی نمیشه ببینی
0
1401/10/22
سوال کننده
واقعا الحمدوالله
0
1401/10/22
سوال کننده
آخه نت کثافت نوشته بود میتونه رمز گوشیتم عوض کنی
0
1401/10/22
roya .
عزیزم شمااسمت نگاره یا فامیلیت نگاریه
0
1401/10/22
سوال کننده
اسمشه
0
1401/10/22
mom(N) 😌😌
نه بابا الانم عکس برات میفرستم که به هیچی درسترسی نداره
0
1401/10/22
mom(N) 😌😌
اسمم نگاره عزیزم
0
1401/10/22
🌼پینار 🌼
نه دسترسی نداره
1
1401/10/22
roya .
مرسی عزیزم
0
1401/10/22
roya .
😍
1
1401/10/22
🌼پینار 🌼
فقط هر وقت بره همراه من برای تو گیامک میاد
0
1401/10/22
🌼پینار 🌼
پیامک
0
1401/10/22
🌼پینار 🌼
بعدم بزن به نام خودت چ کاریه خب
0
1401/10/22
ayda .
سلام عزیزم پیام ها رو نمیخونه اما میتونه از حساب سیم کارتت شارژ و بسته بگیره
0
1401/10/22
سوال کننده
مرسی عزیزممم
0
1401/10/22
سوال کننده
😂😂😂وای ینی موجودی کارتی ک ب اسم منه دو میبینه؟؟
0
1401/10/22
fahimeh 🌱
کارتت نه موجودی سیم کارتت
0
1401/10/22
fahimeh 🌱
کلا اگه کد هم بگیره فقط میشه باهاش ریز مکالمات شماره ها و تاریخ و ساعتشون رو دید داخل همراه همینطور برای پیام
0
1401/10/22
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
ریز مکالمات میاد ولی متن پبامارو نمیاره فقط شماره و تاریخ دریافت و ارسال پیامارو نشون میده
0
1401/10/22
مامان هانا❤ ☆☆
چرا ب اسم خودت نمیگیری سیمکارت؟
اینجوری راحت تری ک
اینجوری راحت تری ک
0
1401/10/22
..... 😍
چرا ب اسم خودت نیست😐
0
1401/10/22
..... 😍
بعدم باید کد وروو بیاد رو گوشیت
و پدرشوهرت اون کدو وارد کنه ک بتونه ب برنامه وارد شه
و پدرشوهرت اون کدو وارد کنه ک بتونه ب برنامه وارد شه
0
1401/10/22
..... 😍
کد ورود
0
1401/10/22
دينا سادات 💚
سلام عزیزم
نه نمیتونه
نه نمیتونه
0
1401/10/22
دينا سادات 💚
وارد سامانه همراه من شده برای خرید شارژ و پرداخت قبوض و ...
چون شماره خودش هم بنام خودشه وقتی وارد سامانه میشه پیامک به تمام شماره هایی ک به نامش هست میره
چون شماره خودش هم بنام خودشه وقتی وارد سامانه میشه پیامک به تمام شماره هایی ک به نامش هست میره
0
1401/10/22
سوال کننده
مرسی گلم دست گلت درد نکنه
0
1401/10/22
سوال کننده
بنابدلایلی نمیتونم سیم ب اسم خودم داشته باشم
چون گوشیم شنود میشه
چون گوشیم شنود میشه
0
1401/10/22
سوال کننده
شنود میشه اگ با کارت ملی من باشه
اینو نمیدونن نمیتونن شنود کنن
اینو نمیدونن نمیتونن شنود کنن
1
1401/10/22
سوال کننده
فداتشم دینا جانم
1
1401/10/22
fati H
ن عزیزم نمیتونه ببینه بعدشم اون احتمالا با شماره خودش رفته و کلا برای هرشماره ای به نامش باشه پیام میادکه وارد همراه من شدید الان توام بری برا اون پیام میره
0
1401/10/22
سوال کننده
نه با شماره من وارد شد خخ اس ام اس شماره من بود
۲ ۳ باری رفته بود با اونیکی شماره هاش پیامش اومد ولی معلوم بود با اونیکی ها رفته
امروز ک وارد شد گف این شماره هستش ک توش وارد شده
۲ ۳ باری رفته بود با اونیکی شماره هاش پیامش اومد ولی معلوم بود با اونیکی ها رفته
امروز ک وارد شد گف این شماره هستش ک توش وارد شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




