حتما برو دکتر دارو بهت بده سرخود دارو نخوری
سلام عزیزم خطرناک نیست نترس فقط حتما برو دکتر دارو بگیر و درمان کن
سلام گلی جون بی بی چک نزدی امروز
سلام الهه جونم گفتم دیگه نزنم تا شنبه برم ازمایش
چند روز از موعدتون گذشته؟
آخه میرم همیشه یه هفته دارو میده دوباره بعد قطع دارو چند روز بعد شروع میشه
تا 10روز باید دارهاتو استفاده کنی
اگه زودتر قطع کنی احتمالش هست ک برگرده
اگه بعد 10 روز قطع کنی و برگرده احتمالش خیلی زیاده اگه رابطه داری با شوهرت، ممکنه شوهرت عفونت داره ک عفونتش بهت منتقل میشه
منم یک روز قبل موعد آزمایش دادم ۲۳۸ بود

بچه ها دکتر بهم گفت پماد کلوتریمازول بزن داخل برای عفونت و بیرون واژن هم برای خارش بزن
شوهرم رفته گرفته اینه درسته؟؟
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 🌸
در صورت درمان مشکلی رخ نخواهد داد نگران نباشید. برای کنترل خارش پماد کلوتریمازول واژینال 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود. همچنین با موافقت پزشکتان سفیکسیم یا مترونیدازول آغاز گردد، لباس زیر نیز روزانه و منظم تعویض شود 🌸