Ooma
پرسش (1401/10/21):

داروهای زیر آیا در شیردهی مجازه؟

با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من حدود سه روزه دچاراستخوان درد وکوفتگی و سرفه خلط دار و گرفتگی شدید بینی و چشم درد هستم دکتر عمومی برام آمپول سفتریاکسون و سرم و آمپول ویتامین ث و شربت دیفن و اکسپکتورانت و آزیترومایسین و دگزاوسیتریزین نوشت آیا به نظر شما این داروها در شیردهی مجازه؟

سلام خانم دکتر میشه زودتر جواب بدید میخام برم تزریق کنم حالم خوب نیست
سلام به روی قشنگتون عزیزم
همگی مجاز هستند و منعی برای مصرف وجود ندارد 🌸🌸
ممنون
خواهش میکنم جان دلم 💗
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه