س دکترعزیزقرص تیروعیدوبایدناشتانیخوردم بدیادم رفته ک تموم شده
بدیروزنخورم قرصوبخرم امروزفردابخورم عب نداره بایکروزفاصله؟
اخه الان داروخون دوره نمیتونم برم بایدبدظهربرم
پرسش (1401/10/21):
قرص تیروعیدباردارم هفته ۱۶
294
6
1401/10/21
سوال کننده
0
1401/10/21
zahra .
سلام،عزیزم اشکال نداره
منم قرص تیروئید میخورم
باید ناشتا بخوری
منم قرص تیروئید میخورم
باید ناشتا بخوری
0
1401/10/21
خانوم میم
سلام یکروز نخوردن اشکالی نداره
0
1401/10/21
خانوم میم
اگه مثلا از شنبه تا چهارشنبه قرص میخوری میتونی قرصی که امروز نخوردی رو بذاری پنج شنبه یا جمعه بخوری
0
1401/10/21
فاطمه حسینی
سلام تو برنامه طبیب میگفت اگه یه روز قرص تیروئیدتون رو فراموش کردید مثلا اگه روزی نصفی میخورید اون روز که فراموش کردید رو دیگه کلا ولش کنید چون حتما باید ناشتا باشید روز بعد یک قرص کامل بخورید که جبران دیروزش هم باشه. منم همیشه همین کار میکنم
1
1401/10/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
بله باید ناشتا بخورید و مشکلی ندارد بعد این منظم مصرف کنید 🌸🌸
بله باید ناشتا بخورید و مشکلی ندارد بعد این منظم مصرف کنید 🌸🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




