سلام پزشک عزیز، من در ماه نهم چند بار اینطور شدم که بدنم دست و پام ناگهانی ورم می کنه و بعد دو سه روز خوب میشه، مشکل کلیه داذم، دیروز آزمایشهای ادرار ۲۴ ساعته و آزمایش خون مربوط رو انجام دادم ولب نگرانم تا جواب آزمایشش بیاد مشکلی برای بچه نداشته باشه
0
1401/10/20
masomeh kzm
سلام عزیزم امپول برای ریه زدی؟
0
1401/10/20
سوال کننده
نه نزدم، چطور مگه باید می زدم؟
0
1401/10/20
عسل م
دیگه تو این سن فکر نکنم آمپول ریه بزنن، ۳۶ و چند روزی؟
0
1401/10/20
سوال کننده
۳ روز فک کنم
0
1401/10/20
عسل م
من ۲۸ هفته زدم، ۳۷ هفته هم ختمبارداریمه که دکترم گفت فعلا که برات نمیزنیم
0
1401/10/20
سوال کننده
برای چی ختم بارداری
1
1401/10/20
عسل م
دیگه انشالله یه ۱۰ روز دیگه طاقت بیار بعدم برو به دنیا بیارش
0
1401/10/20
عسل م
دو قلو دارم و iugr هستم
0
1401/10/20
سوال کننده
به یه دکتر قراره پول بدم اوایل بهمن سزارین کنه
تا اون موقع مشکلی برای بچه نباشه
تا اون موقع مشکلی برای بچه نباشه
0
1401/10/20
عسل م
ببین اگر خدایی نکرده دفع پروتیین باشه و نتونن کنترل کنن سزارینت زودتر میکنن ولی نگران نباش بچه کامله دیگه
0
1401/10/20
عسل م
منم اگر طاقت بیارم ۵ و ۶ ام بهمن میشه
0
1401/10/20
سوال کننده
وزنش هنوز ۲۶۰۰
0
1401/10/20
سوال کننده
انشاالله به سلامتی
0
1401/10/20
عسل م
از این هفته روزی ۳۰ الی ۴۰ گرم رشد میکنه
0
1401/10/20
عسل م
حسابی به تغذیت برس
0
1401/10/20
عسل م
کوبیده، ماهی، بلدرچین، تخم مرغ، معزیجات خام
0
1401/10/20
عسل م
سلامت باشی عزیزم
0
1401/10/20
سوال کننده
دلم می خواد بریم، اما یه ذره بیشتر غذا می خورم شبا دل درد بدی می گیرم همش فک می کنم درد زایمانه، بعد می فهمم نفخ بوده
0
1401/10/20
عسل م
من بچم ۱۹۷۲ و ۲۴۰۰ هست برسونمشون به ۲۵۰۰ کلامو میندازم هوا😁
0
1401/10/20
سوال کننده
خوب شما دو قلو هستن، خوبه
0
1401/10/20
عسل م
هممون اینجوری هستیم، شبا عذابه واسه ادم
0
1401/10/20
سوال کننده
هر شب فک می کنم داذم زایمان می کنم بخدا
0
1401/10/20
عسل م
بادوم خیلی بخور
0
1401/10/20
سوال کننده
برای رشد خوبه؟
0
1401/10/20
عسل م
منم همینم هر شب میگم امشبه که زایمان کنم
0
1401/10/20
عسل م
اره عالیه به زورم که شده بخور
0
1401/10/20
عسل م
بریز تو ابجوش پوستشو بکن که راحت تر بخوری
0
1401/10/20
عسل م
تو این ۱۰ روز روزی دو تا مشت یا حتی بیشتر اگه تونستی بخور
0
1401/10/20
سوال کننده
برای یبوست بد نیس؟ مشکل یبوست هم داذم شدید
0
1401/10/20
عسل م
بادوم که عالیه برای یبوست، صبح به صبح ناشتا یک قاشق غذاخوری بادوم سفید پودر شده رو با ابجوش بخور عااالیه
0
1401/10/20
عسل م
بادومو پوست بکن بعد مصرف کن
0
1401/10/20
سوال کننده
باشه
ممنون عزیزم
ممنون عزیزم
0
1401/10/20
masomeh kzm
من هفته ۳۵ امپول زدم ک یهو ورم کردم اصن ی وعضیا
0
1401/10/20
سوال کننده
بعد چی شد، سزارین شدی؟
0
1401/10/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فعلا مصرف نمک را به صفر برسانید و مایعات بیشتر بخورید، فشار خون را کنترل کنید اگر طبیعی بود باید منتظر نتیجه آزمایشات بمانیم اما اگر بالا بود به اورژانس بیمارستان مراجعه کنید 🌸
فعلا مصرف نمک را به صفر برسانید و مایعات بیشتر بخورید، فشار خون را کنترل کنید اگر طبیعی بود باید منتظر نتیجه آزمایشات بمانیم اما اگر بالا بود به اورژانس بیمارستان مراجعه کنید 🌸
0
1401/10/20
سوال کننده
فشارم همیشه۲ ۱ بوده، این ماه آخر ۱۳ هست بیشتر اوقات
0
1401/10/20
پزشک اوما
عزیزم بالا است پزشکتان در جریان هستند؟
0
1401/10/20
سوال کننده
بله برام آزمایش خون و ادرار ۲۴ ساعته نوشتن
0
1401/10/20
سوال کننده
الان در حال انجام آزمایش ادرار هستم، خون هم پنجشنبه آماده میشه
0
1401/10/20
سوال کننده
سونو هم تازه بودم و وزن بچه ۲۶۰۰ بود
0
1401/10/21
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم، تحت نظر باشید و فشار خون منظم کنترل گردد حتما مایعات فراوان بخورید تا نتیجه آزمایشات را ببینیم
0
1401/10/21
سوال کننده
ممنونم، فقط می ترسم تو این مدت برای جنین مشکلی پیش بیاد
0
1401/10/21
پزشک اوما
نترسید عزیزم اما بیشتر از قبل مراقب حرکات باشید، روزانه سطح فشار خون را کنترل کنید و با اورژانس زایمان برای ارائه راهکار جهت کنترل فشار خون مشورت نمایید
0
1401/10/21
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز
جواب آزمایشم آماده شده
جواب آزمایشم آماده شده
0
1401/10/21
سوال کننده

0
1401/10/21
سوال کننده

0
1401/10/21
پزشک اوما
عزیزم دفع پروتئین در ادرار دارید همین حالا به بیمارستان جهت ارزیابی شرایط و تعیین روال مراقبتی مراجعه کنید، اگر زایمان با موافقت پزشکتان زودتر انجام گردد بهتر است🌸
0
1401/10/21
سوال کننده
بک تست ساده ادرار گرفتن و گفتن منفیه، آزمایش خون هم خوب بود، فشار هم بالا و پایین میره...
نمی دونم چرا سزارین اورژانسی نشدم...
نمی دونم چرا سزارین اورژانسی نشدم...
0
1401/10/21
پزشک اوما
عزیزم نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید و فشار روزانه کنترل گردد ،نمک هم اصلا مصرف نکنید
0
1401/10/22
سوال کننده
خانم دکتر سلام، من رو از دیروز بیمارستان نگه داشتن، فشارم اکثرا ۱۲ هست، و نوار قلب هم می گن که خوبه، فقط دفع پروتئین دارم که فکر می کنم بخاطر مشکل کلیه م هست که استنت داره، حالا به نظرتون اشکالی داره من بارعایت شخصی مرخص بشم؟؟
0
1401/10/22
سوال کننده
رضایت شخصی
0
1401/10/22
پزشک اوما
عزیزجانم در این موارد من ترخیص با رضایت شخصی را توصیه نمیکنم و باید تا زمانی که تیم پزشکی لازم میداند تحت نظر باشید 🌸💗🌸
0
1401/10/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/22
سوال کننده
آخه دکتر کلیه م گفتن دفع پروتئین بخاطر ادرار خونی هست که اونم بخاطر استنت کلیه س، و اگر ورم و فشار خون ندارم می تونم برم، بازم نمی دونم....
0
1401/10/22
سوال کننده
دکتر کلیه م گفتن تا ابد هم که آزمایش ۲۴ ساعته ادرار بدی، باز هم دفع پروتئین خواهی داشت، بخاطر استنت
0
1401/10/22
پزشک اوما
عزیزم بنابراین ایشان باید اجازه ترخیص را بدهند چون در هر حال هم فشار 13 داشته اید هم سابقه ورم، من به شخصه نمیتوانم نظری در مورد ترخیص بدهم 🌸
1
1401/10/22
سوال کننده
ممنون از شما
0
1401/10/22
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 💗🌸💗
0
1401/10/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



433

