اگر شیر خودتون میخوره گیگوز امتحان کن چون مثل شیر مادر سبک هست ولی آپتامیل سنگینه
من به پسرم آپتامیل میدادم خیلی خوب بود ولی به نسبت شیر مادر سنگینه میتونی شیرشو عوض کنی شیر خشک نان هم میگن خوبه ولی من نگرفتم
من آپتامیل میدادم یبس میشد و باعث رفلاکس میشد دکتر نان ای آر نوشت خیلی خوبه هم خوش بوعه برخلاف آپتامیل هم دیگه تهوع نمیگیره
بهش نمیسازه دختر منم همین بود به دکترش بگو برات عوض کنه
سلام مامان جان
این مساله بیانگر ناسازگاری با شیرخشک است و باید مارک دیگری را امتحان کنید 🌷
اگر رفلاکس ندارد میتوانید گیگوز یا سوپرامیل یا نان را امتحان کنید اما اگر رفلاکس دارد شیرخشک با پسوند AR بخرید 💜
دکتر که بردم گف کمی انگار داره
دکتر خودش این شیرخشک و نوشته
عزیزم اگر رفلاکس دارد آپتامیل هم نباید داده شود شیرخشک با پسوند ar لازم است با متخصص اطفال مجددا مشورت کنید 💜