سلام بچها چطورین؟
بچها من دیگه از مولفیکسه دل کندم .
باز اومدم سراغ مای بیبی خیلی خداروشکر بهتر شده ...
قرمزیش خیلی کم شده اما اینشکلیه .
اینارو چیکار کنم چی بزنم بهتر شه؟
از دیشب تا حالا زینک اکساید میزنم اون سفیدی ها هم بخاطر پماد هستش...
پرسش (1401/10/14):
در مورد ادرار سوختگی.
386
123
1401/10/14
سوال کننده
0
1401/10/14
مریم حسینی
کو
2
1401/10/14
فرشته m
کرم اردن عالیه سوختگی
0
1401/10/14
سوال کننده

0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
ان ان بزن
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
با آب خنک بشور
0
1401/10/14
سوال کننده

0
1401/10/14
سوال کننده

0
1401/10/14
سوال کننده
ان ان ندارم گلم.فقط اسمش ان انه؟ برم بگم چی میخوام؟
0
1401/10/14
سوال کننده
شستم گلم
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
بگو تریامسیلون ان ان
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
خیلی زود خوب میشه
0
1401/10/14
سوال کننده
باشه عزیزم دستت درر نکنه
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
آب گرم و داغ به تنش نزن عزیزم
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
زود خوب بشه الهی
0
1401/10/14
سوال کننده
با اب داغ میشورم.
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
نشور با آب داغ بدتر میشه
0
1401/10/14
سوال کننده
اخه اب یکم سرد باشه گریه میکنه
0
1401/10/14
سوال کننده
عه
0
1401/10/14
سوال کننده
خیلی سرد باشه؟
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
خیلی سرد نه
0
1401/10/14
سوال کننده
یا ولرم هم خوبه؟
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
ولرمروبه خنکا
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
ولرم رو به داغ نباشه
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
اینو دو روز استفاده کنی بهبودی رومیبینی
0
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
سودوکرم بزن فوری صاف میشه
0
1401/10/14
سوال کننده
باشه عزیزم دستت طلا
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
ان ان پوستو نازک میکنه
0
1401/10/14
سوال کننده
سودو کرم کجا باید بگیرم یکی دوتا دارو خونه رفتم تو محلمون نداشتن
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
میدونی اینایی که میزنی برای سوختگیه این الان سوختگی رورد کرده
0
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
فروشگاه لوازم خارجیا
0
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من از ته لنجی خریدم
0
1401/10/14
سوال کننده
تو دیجی کلا دارن؟
0
1401/10/14
سوال کننده
برم ببینم
1
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
ان ان اگر زیاد استفاده بشه پوست نازک میشه ولی برای دو سه روز عالیه
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره
سایت نی نی پی هم داره سیسمونی فروشیا هم دارن
سایت نی نی پی هم داره سیسمونی فروشیا هم دارن
1
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
تمام این قرمزیا میره
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نمیدونم والا
پسر من سوخته بود دکتر گفت به هیچ وجه ان ان نزن چون نازکترش میکنه
پسر من سوخته بود دکتر گفت به هیچ وجه ان ان نزن چون نازکترش میکنه
0
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
دکترا هرکس یه چیز میگه تجربه ثابت کرده ان ان معجزه میکنه
1
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
این بچه سوختگی رورد کرده جاش مونده که با ان ان درست میشه
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
نمیدونم والا من تجربشو ندارم
1
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
بچه خواهر من تمام بچه های فامیل سوختگی داشتن بهترین برندها و زدن آخر سر هم خوب نشدن ان ان رو زدن دو روزه خوب شدن
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من پسرم خیلی بد سوخته بود تاول بود سودوکرم زدم روز دوم کلا خوب شد
1
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
بازم صلاح مملکت خویش خسروان دانند
1
1401/10/14
ساناز مهدیخانی
ان شا الله خوب بشه عزیزم فعلا
0
1401/10/14
سوال کننده
دستتون درد نکنه
0
1401/10/14
سوال کننده
انشاالله
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خوب میشه نگران نباش
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پسر من خیلی داغونتراز این حرفا بود
0
1401/10/14
سوال کننده
اینم خیلی بود عزیزم الان اینجوری شده
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
بستری بود آنتی بیوتیک قوی میگرفت سرم هم توی پاش بود نمیشد بشورمش
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اولش تاول زد بعد انگار پخته بود
1
1401/10/14
اسرا فاطمی
عزیزم باید ببینی به بچت چه کرمی سازگاره ، من به پسرم فقط کالاندولا دینه میساخت
و اینکه چون هنوز حرکتی نداره طی روز کمی بازش بزار و یه پارچه نخی هم بنداز رو پاهاش که سرما نخوره
و اینکه چون هنوز حرکتی نداره طی روز کمی بازش بزار و یه پارچه نخی هم بنداز رو پاهاش که سرما نخوره
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
چقد گریه کردم من
0
1401/10/14
سوال کننده
نمیدونم چرا تینوطور شد من اصلا تو جیش نگهش نمیدارم خیلی زیاد تو مای بیبی بمونه ۲ ساعته
0
1401/10/14
اسرا فاطمی
بعضی بچه ها پوستشون حساسه و نازک ، خصوصا سفید پوستا
0
1401/10/14
سوال کننده
من از وقتی کالاندولا و زینک رو زدم خیلی بهتر شد. اردن که اصلا انگار بدنرش میکرد
0
1401/10/14
سوال کننده
خیلی بده واقعا انشاالله هیچ بچه ای اینجوری نشع
0
1401/10/14
سوال کننده
بچه من خیلی سفیده
0
1401/10/14
اسرا فاطمی
به نظرم یه دونه رو فقط ادامه بده ، هی پماد رو عوض نکن ، تا دستت بیاد چی بهش میسازه
0
1401/10/14
سوال کننده
اخخخ خدا😭😭😭
0
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
این روز دومی بود سودو میزدم
کل دم دستگاهش سوخته بود
کل دم دستگاهش سوخته بود
0
1401/10/14
سوال کننده
قربونش ب رم طفلکی چی کشید
0
1401/10/14
اسرا فاطمی
هزار ماشاءالله ❤
0
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
دور از جون عزیزم
0
1401/10/14
سوال کننده
❤❤❤
1
1401/10/14
فاطمه @@@
هروقت بچه هام میسوزن، با آب ولرم میشورم.اگه پی پی کرده باشن با شامپو بدن فیروز میشورم. بعدم حجم بالایی از کرم آردن (آبی) میزنم. هروقت پی پی کرد سریع عوضش میکنم. اینکه پی پی بمونه رو پوست بدتر میکنه. مرتب باید چک بشه
1
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره پوستای روشن خیلی حساستره
0
1401/10/14
سوال کننده
گلم منم قبل از اینا از بدو تولدش فقط و فقط اردن ابی زدم بعد از هر بار پوشک کردن.هیچ وقتم تو پیپی نگهش نداشتم همش میشورم اما اصلا نفهمیدم یهو چرا اینطوری شد از وقتی که واکسن زدو سرما خورد اینجوری شد
0
1401/10/14
اسرا فاطمی
راستی اصلا با دستمال مرطوب پاکش نکن ، فقط آب ولرم خالی ، به نظر من بخوای در روز هربار پی پی کرد با شامپو و ... بشوری ، پوست واسش نمیمونه😐
0
1401/10/14
سوال کننده
اینور پیپی میکنه یعنی اونور میشورم بعضو وقتا انقد زود برش میدارم موقع شستن پیپی میکنه همین که پیپی کنه این قرمزیا بیشتر میشن
0
1401/10/14
سوال کننده
نه عزیزم قبلا با دستمال مرطوب پاک میکردم هیمن که دیدم یکم قرمز شست هر بار شستمش دو هفته ای هستش از دستمال مرطوب استفاده نکردم
0
1401/10/14
اسرا فاطمی
عزیز ممکنه واسه دندون دراوردنم باشه ها ، دندون ادرار و مدفوع رو اسیدی میکنه
بعدم حالا انشاءالله که خوب شد لازم هر سری پماد بزنی ، وقتی پوستش تمیزه ، واسه چی بزنی
بعدم حالا انشاءالله که خوب شد لازم هر سری پماد بزنی ، وقتی پوستش تمیزه ، واسه چی بزنی
0
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
سرما خورده بود دارو دادی؟
1
1401/10/14
اسرا فاطمی
لازم نیست*
0
1401/10/14
سوال کننده
انشاالله که خوب شه دیگ نمیزنم.نمیدونم اخه هیچی مشخص نیست فقط مثلا دستمو میگیره میندازه دهنش با لثش انقد فشار میده یا مثلا هرچی که دم دستش باشه میندازه دهنش محکم فشارش میده
0
1401/10/14
سوال کننده
اره گلم
0
1401/10/14
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
شاید از دارو ها باشه
آنتی بیوتیک جیشو اسیدی میکنه میسوزونه
آنتی بیوتیک جیشو اسیدی میکنه میسوزونه
0
1401/10/14
اسرا فاطمی
پس داره دندون درمیاره ، حتما دندونی براش بگیر ، نرمتره
البته فکر نکنی همین فردا در میادا ، من پسرم از چهار ماهگی خارش لثه داشت تاااااا سیزده ماهگی که یک دفعه چهارتا باهم دراورد
البته فکر نکنی همین فردا در میادا ، من پسرم از چهار ماهگی خارش لثه داشت تاااااا سیزده ماهگی که یک دفعه چهارتا باهم دراورد
0
1401/10/14
سوال کننده
نمیدونم شاید بحاطر همونا هستش
0
1401/10/14
سوال کننده
اتفاقا داره همش دستشه میندازه دهنش با تمام قدرتش با لثه اش فشارش میدم
1
1401/10/14
🥰 فاطمه 🥰
سودوکرم بزن
1
1401/10/14
🥰 فاطمه 🥰
خوبش میکنه
1
1401/10/14
🥰 فاطمه 🥰
دیگه هم نمیسوزه
1
1401/10/14
🥰 فاطمه 🥰
هر وقت دیدی پاش سوخته براش سودو کرم بزن
1
1401/10/14
اسما بانو
من شنیدم ان ان کورتون داره پوست رو نازک میکنه
بازم از داروخونه بپرسید که مطمئن بشید
من واسه پسرم کالاندولا میزنم خیلی راضی ام
بازم از داروخونه بپرسید که مطمئن بشید
من واسه پسرم کالاندولا میزنم خیلی راضی ام
0
1401/10/14
سوال کننده
پس همون ان ان رو به شوهرم گفتم بگیره.
سودو کرم هم سفارش دادم
سودو کرم هم سفارش دادم
1
1401/10/14
فریبا دیناری

من یه بار پسرم ادرار سوخته شد با این کرم زود خوب شد و دیگه کلن قبل پوشک کنم واسش میزنم.
1
1401/10/14
عطی مامان هامین
عزیزم سودوکرم بهترین کرم سوختگی نوزاده با یکبار زدن خوب میشه
0
1401/10/14
فریبا دیناری

1
1401/10/14
سوال کننده
مرسی عزیزم ببینم اینجا میتونم پیدا کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علائم بارداری ... 🤔🤔🤔
- سلام دوستان لطفا کمکم کنید😩😩😩😩
- عفونت ادراری در هفته 10
- خانمهایی که باردارن و نی نی شون دختر یا پسره میشه یه لحظه بیاین
- موقع ادرار کردن تخمدان سمت چپم خیلی تیر میکشه
- بی اختیاری ادرار در هفته 32
- خارج شدن مایع بی رنگ بعداز ادرار
- سلام خانم دکتر و بقیه خانمای عزیز لطفا راهنمایی کنید
- عفونت ادرار در بارداری
- سلام خانما میشه منو راهنمایی کنید




