نمیدونم به خاطر کم خوری و رژیمی که داشتم اینطور شدم یا نه .یه مدت بعضی شبا معده درد دارم و صبح که بیدار میشم اسهال میشم .چند روز پیش بالا آوردم به خاطر پر خوری بود انگار نمیدونم همش اروغ بد میزنم بوو طعم حال بهم زن انگار معد ام گند دیده باشه نمیدونم چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



384
1401/10/13


