سلام میشه بی بی چکهامو ببینید کی برم ازمایش
0
1401/10/05
سوال کننده

اون که علامت زدم مال دیروز این یکی مال امروز
0
1401/10/05
فاطمـه
سلام نازی مارک دیگه نداری ؟
0
1401/10/05
سوال کننده

0
1401/10/05
فاطمـه
انگاری هاله دارن و کلا اینا دیر مثبت میشن
واسه دوست من همش کمرنگ بود تا رفت آزمایش بتاش ولی کاملا مثبت بود
واسه دوست من همش کمرنگ بود تا رفت آزمایش بتاش ولی کاملا مثبت بود
0
1401/10/05
سوال کننده
سلام عزیزم نه شوهرم سه تا اینجور اورده
0
1401/10/05
فاطمـه
سلام عزیزممم کی موعدته؟
0
1401/10/05
سوال کننده
اره هاله دارن دیگه نمیدانم پناه بر خدا
0
1401/10/05
فاطمـه
ان شاءالله ک مثبتههه😍
ب نظرم فردا صبح هم با یه مارک دیگه بزن ببین چجوری میشه. اگر پررنگ تر از این بود برو آزمایش
ب نظرم فردا صبح هم با یه مارک دیگه بزن ببین چجوری میشه. اگر پررنگ تر از این بود برو آزمایش
0
1401/10/05
سوال کننده
پریودم همیشه ۲۶ روزه بود فقط ماه قبل شد ۳۱ روزه ۱۰ روز عقب انداختم اگه ۲۶ روزه حساب کنم ۵ روز گذشته و اگه ۳۱ حساب کنم فردا
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
سلام منم میزنم منفیه ولی پریود نشدم هنوز من مارک مدیکور و روژان هردو منفی بود
0
1401/10/05
سوال کننده
خیلی بده سر دوراهی مال من از دیروز هاله دارن
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
چند روز عقب افتادی
0
1401/10/05
سوال کننده
۵ روز
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
من بچمم کوچولوه اصلا اقدام نداشتم نمیدونم چرا نمیشم😥😥
0
1401/10/05
سوال کننده
شیر میدی
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
اره
0
1401/10/05
سوال کننده
من تو شیر دهی خیلی اینجور میشدم
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
کاش برا شیردهی باشه
1
1401/10/05
سوال کننده
نگران نباش مال هورمونه
1
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
۲۱آبان پریود شدم تا حالا باید ۲۴_۲۵ آذر میشدم هنوز نشدم
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
انشالل
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
ا
1
1401/10/05
سوال کننده
انشالله که میشی
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
ممنون
0
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
الان بارداریتو زدی😍 مبارک
1
1401/10/05
سوال کننده
فدات
0
1401/10/05
سوال کننده
خخخ ممنونم خواستم ببینم اگه بزنم بارداری میشه چند هفته😁
1
1401/10/05
masi🌿 𔘓 𔓘
😄
0
1401/10/05
بانو آسو .
منم دوره هام ۲۸ روزه هست ماه قبل بارداریم ۳۴ روز شد بعدشم با همینجور هاله ای بتام ۳۵۰ بود روز ۳۲ سیکل
0
1401/10/05
سوال کننده
مبارکت باشه عزیزم پس میشه بهش اطمینان کنم
0
1401/10/05
soheila (مامانِ سپنتا)
منم از وقتی زایمان کردم پریودهام بعضی وقتا 28 روزه میشه .بعضی وقت ها ده روز دیرتر میشم
الآنم باید 30 ام می شدم که خبری نیست
الآنم باید 30 ام می شدم که خبری نیست
0
1401/10/05
soheila (مامانِ سپنتا)
شیرخشک هم از چهارماهگی اش بهش دادم
0
1401/10/05
سوال کننده
خیلی بده پریود نامنظم میشه آدم تکلیف خودش رو نمیدونه
0
1401/10/05
soheila (مامانِ سپنتا)
من که دیگه بی خیال شدم وقتی می دونم رابطه محافظت شده دارم دیگه چرا حرص بخورم
آخرش پریود میشم ولی نمی دونم کی بدنم به تنظیمات کارخانه بر می گرده 😂😂😂
آخرش پریود میشم ولی نمی دونم کی بدنم به تنظیمات کارخانه بر می گرده 😂😂😂
0
1401/10/05
مامان فاطمه 🌼
و منی که الان ده ماهه پریود نشدم 😅
0
1401/10/05
donya askari
منم بعد از سقط دوره هام ۳۰ روزه بود این ماه ۲۵ و اگه ۲۵ حساب کنم امروز باید پریود میشدم اگه ۳۰. ۵ روز دیگه .از اون طرف حدود یه هفته بعد از اقدام زیر شکمم از سمت راست درد داشت .الانم همینطور ولی مثل پریود شدید نیست .وترشحات آبکی دارم .میترسم برم بی بی بزنم
0
1401/10/05
❤️panah❤Rasta❤ 😍
سهیلا منم پریودم قاطی کرده الان ۴ ماهه پریود میشم ۱ بارش ۳۱ روز شدم دوبار دیگه ۳۸ روز،الانم طبق ۳۸ روز باید امروز میشدم نشدم هنوز
0
1401/10/05
❤️panah❤Rasta❤ 😍
🤣🤣🤣منم اصلا حرص نمیخورم چون مطمئنم و با کاندوم هست
1
1401/10/05
سوال کننده
خخخخخخ خوب میکنی
0
1401/10/05
سوال کننده
اره بعضی ها اصلا پریود نمیشن من خواهرم اینجوریه
0
1401/10/05
سوال کننده
انشالله که بارداری عزیزم
0
1401/10/05
سوال کننده
منم ترشح زیاد دارم
0
1401/10/05
donya askari
انشاءالله توهم همینطور
0
1401/10/05
فاطمـه
ب نظرم ک بارداری نازی😁
0
1401/10/05
mah🌙 Liam's mom
این مدل خیلی چرته من واسه عکس بارداری گرفتما خیلی کمرنگ بود با اینکه باردارم😅
0
1401/10/05
MaMaNe Deniz❤Delana
عزیزم مثبته مبارک باشه
0
1401/10/05
بانو آسو .
اره ان شالله که توهم بار دادی
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم پناه بر خدا
0
1401/10/05
سوال کننده
عه پس اگه کم رنگ هم باشه بارداری
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم فدات شم
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/10/05
zZzZz z
عزیزم فردا برو ازمایش بده خیالت راحت بشه
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم پناه بر خدا
0
1401/10/05
mah🌙 Liam's mom
آره فکر کنم آخه من با این سن بارداریم باید پررنگ می بود ولی خط دومش به زور معلوم بود
0
1401/10/05
mah🌙 Liam's mom

این خوبه من هر وقت زدم درست بود
0
1401/10/05
mah🌙 Liam's mom
ان شاالله که بارداری
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/10/05
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم پناه بر خدا
0
1401/10/06
soheila (مامانِ سپنتا)
آره بخدا ی بچه آوردیم چیشدیم
بدن من که هنوز درد می کنه
بدن من که هنوز درد می کنه
0
1401/10/06
soheila (مامانِ سپنتا)
دقیقاً
0
1401/10/06
سوال کننده
سلام بچه ها من پریود شدم
0
1401/10/06
masi🌿 𔘓 𔓘
چشمت روشن من هنوز نشدم
0
1401/10/06
masi🌿 𔘓 𔓘
😬
0
1401/10/06
سوال کننده
خخخخخ انشالله که تو هم میشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- جواب تست بتا و مشکوک بودن
- سلام دکتر سنو انتی دوستم ببینید همچیش خوبه ؟؟
- خانما بی زحمت یه راهی نشونم بدید،،برای درمان الرژی?
- بی بی چکم مثبته؟؟!!!!!
- خانوما هرکسی تجربه این ترشح داشته جواب بده
- بچه ها باز من امدم با سوال بگین خیالم راحتشه
- میشه جواب منو بدید بین دو راهی موندم
- سلام خانم دکترسنوانجام دادم سنوم خوبه
- سلام ببخشید من 36 روز قاعدگی نیامده
- دلدردای پریود دارم فک کنم میخام پری شم😭😭😭😭😭😭



1145

