سلام من چند هفتس این چیزو تو دستم دیدم نمیدونم ژگیله یا نه چکارش کنم با سرکه و پنبه تمیز میکنم میره ولی بعد از چند هفته دوباره ظاهر میشه چکار کنم که کلا نابود شه
0
1401/10/05
.... .
🤔
0
1401/10/05
.... .
چیزی نفرستادی زهرا جان
0
1401/10/05
سوال کننده

0
1401/10/05
.... .
اون لکه رومیگی؟
0
1401/10/05
سوال کننده
اره
0
1401/10/05
سوال کننده
بجز دستم رو یکی از پام هم هست
0
1401/10/05
.... .
حساسیت پوستی
0
1401/10/05
.... .
دست میزنی بهش به لمس حساسه ؟
0
1401/10/05
سوال کننده
خوب به چی بستگی داره ینی زگیل نیی
0
1401/10/05
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
زگیل برجستگیه
این اصن زگیل نیس
این اصن زگیل نیس
0
1401/10/05
سنجد و کنجد 😍
ن زگیل حالت دونه برجسته داره
0
1401/10/05
.... .
زگیل کجا بود دختر
0
1401/10/05
سوال کننده
اخه اقدامم برای بارداری گفتم اگه باشه درمان کنم
0
1401/10/05
.... .
خدایی این دیگه اصلااااا شبیه زگیل نیست
0
1401/10/05
سوال کننده
واقعا
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنون امیدوارم کردی
0
1401/10/05
.... .
لکه های پوستی معمولا یا حساسیته یا قارچ پوستی
0
1401/10/05
.... .
که اینم بیشتر حساسیته
0
1401/10/05
سوال کننده
خوب قارچ پوستی خطرناک نیی
0
1401/10/05
.... .
منم دارم از اینا گاهی میزنه بیرون
0
1401/10/05
.... .
نه بابا نگران نباش
0
1401/10/05
سوال کننده
من شوهرم زگیل داشت سوزوند و دیگه در نیومد گفتم شاید اینم زگیله من گرفتم
0
1401/10/05
سوال کننده
شما تو اقدامید مثل من
0
1401/10/05
.... .
زهرا از من به شما نصیحت با این فکرا خودت و ازار نده استرس تو اقدام نمیزاره باردارشی
0
1401/10/05
.... .
بله منم اقدامم تازه با ارامش بعداز دو سال و نیم
0
1401/10/05
سوال کننده
استرسم که نداشتم بارم باردار نمیشم
0
1401/10/05
.... .
ازمایش hpv داد ؟
0
1401/10/05
.... .
چند وقت اقدامی
0
1401/10/05
سوال کننده
نه نداد رفت دکتر اونم سوزوند براش
0
1401/10/05
سوال کننده
۳ساله
0
1401/10/05
.... .
همینجوری که نمیشه گفت زگیل
0
1401/10/05
.... .
مشکل و مسله ایی دارین ؟ازمایشات لازم رو دادین
0
1401/10/05
سوال کننده
این ماه داروی لتروفم داده دکتر استفاده کردم نمیدونم این ماه جواب میده با این دارو یا نا
0
1401/10/05
سوال کننده
من دادم سونو و خون گفته مشکل نداری ولی شوهرم نمیره ازمایش اسپرم بده اصلا نمیره
0
1401/10/05
.... .
من پشت پلکم زیر بغلم زایده داشتم دکتر گفت زگیله رفتم ازمایش دادم هیچی نبود .دیوونن بعضی دکترا
0
1401/10/05
.... .
چند سالتونه؟
0
1401/10/05
سوال کننده
۲۲
0
1401/10/05
.... .
3سال اقدام و تا حالا هم باردار نشدی
0
1401/10/05
.... .
عکس رنگی ؟
0
1401/10/05
.... .
ازمایشات هورمونی ؟
0
1401/10/05
سوال کننده
چرا یه پسر ۳ساله دارم
0
1401/10/05
.... .
ماشالله
0
1401/10/05
سوال کننده
ندادم ازمایش فقط سونو رفتم و ازمایسات اولیه خون برای بارداری دادم
0
1401/10/05
.... .
شما یکبار باردار شدی الحمدلله
0
1401/10/05
.... .
سزارین کردین ؟
0
1401/10/05
سوال کننده
تازه دوماهه پیش دکتر میرم وگرنه این سه سال جلوگیری نداشتم و نشدم باردار
0
1401/10/05
سوال کننده
اره
0
1401/10/05
.... .
ممکنه چسبندگی لوله بعداز سزارین به وجود بیاد
0
1401/10/05
.... .
یه عکس رنگی بگیر
0
1401/10/05
سوال کننده
خوب ینی درمان نداره
0
1401/10/05
سوال کننده
میگن درد داره عکس رنگی
0
1401/10/05
.... .
چه بسا بعد عکس رنگی ایشالله باردار بشی
0
1401/10/05
.... .
من انجام دادم اونجوری که میگن نبود
0
1401/10/05
سوال کننده
مگه چطوریه که بعدش حامله میشی
0
1401/10/05
سوال کننده
مثل معاینه کردنه که دکترا انجام میدن
0
1401/10/05
.... .
یه عده چسبندگیشون رفع میشه
0
1401/10/05
سوال کننده
اگه داشته باشی با دارو رفع میشه یا نه باید عمل شی
0
1401/10/05
.... .
من ندیدم دقیقا چجوریه ولی فکر کنم اولش مثل همونه
مایع حاجب رو تزریق میکنن به رحم تو رحم و لوله ها به گردش در میاد
مایع حاجب رو تزریق میکنن به رحم تو رحم و لوله ها به گردش در میاد
0
1401/10/05
سوال کننده
اها
0
1401/10/05
.... .
ممکنه با همون عکس رفع شه مگه چی باشه که رفع نشه اونوقت فکر کنم عمل
0
1401/10/05
سوال کننده
حالا خداکنه با این دارو باردار شم من
0
1401/10/05
.... .
فقط راه اینکه دردش کم بشه اینه که نفس های عمیق بکشی خودتو سفت نکنی و با دکتر همکاری کنی
0
1401/10/05
سوال کننده
دکترم گفته اگه باردار نشدی بیا تا با امپول باردار شی
0
1401/10/05
.... .
انشالله که میشی عزیزم نگران نباش
0
1401/10/05
.... .
یه دوره هم دارو بگیر ولی عکس خوبه هیالت راحت میشه
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عززیزم
1
1401/10/05
سوال کننده
هزینش چقده
1
1401/10/05
سوال کننده
من وقتی پریود میشم مثل ادمایی هستم که میخوان زایمان کنم انقدر انقباض دارم که جیغ میکشم
0
1401/10/05
.... .
من حدودا 500تومنی هزینه م شد الان و نمیدونم
0
1401/10/05
.... .
درد روده نیست؟
0
1401/10/05
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
در عکس حقیقتا چیزی برای تشخیص دقیق مشهود نیست اما به نظر به قارچ پوستی شباهت دارد، به متخصص پوست مراجعه کنید تا تشخیص صحیح و درمان قبل بارداری انجام گردد ، باتوجه به درد هنگام پریود هم حتما عکس رنگی از رحم انجام دهید 🌹
در عکس حقیقتا چیزی برای تشخیص دقیق مشهود نیست اما به نظر به قارچ پوستی شباهت دارد، به متخصص پوست مراجعه کنید تا تشخیص صحیح و درمان قبل بارداری انجام گردد ، باتوجه به درد هنگام پریود هم حتما عکس رنگی از رحم انجام دهید 🌹
0
1401/10/05
سوال کننده
اگه قارچ پوستی باشه برای بارداری خوب نیست و اینکه من ماه پیش با امپول پریود شدم و انقباض داشتم ممکنه از امپول باشه انقباضام
0
1401/10/05
پزشک اوما
جان دلم اگر در پریودهای قبلی درد به این شکل نداشتید بله ممکن هست اما مجموعا اگر بیشتر از 5 ماه تلاش ناموفق دارید حتما عکس رنگی انجام شود.
درمان هر بیماری حتی قارچ پوستی طی بارداری با محدودیت روبرو هست روال درمانی را از الان شروع کنید تا بعد طی بارداری اذیت نشوید
درمان هر بیماری حتی قارچ پوستی طی بارداری با محدودیت روبرو هست روال درمانی را از الان شروع کنید تا بعد طی بارداری اذیت نشوید
0
1401/10/05
پزشک اوما
البته که چون در عکس خیلی مشهود نیست اول باید مراجعه کنید نوع ضایعات مشخص بشوند، اگر همسرتان هم زگیل تناسلی دارند شما نیز تست hpv انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درمان دارویی گیاهی زگیل زیربغل
- تفسیر تست اچ پی وی
- ممکنه زگیل تناسلی باشه؟؟
- ایا ممکنه زگیل به جنین انتقال بیابد؟؟؟
- جواب آزمایش زگیل تناسلی
- درمان زگیل تناسلی ۲ سانت چگونه است
- سلام دوستان ،باز مزاحم شدم
- ببخشیدهرکی بدش میادنگاه نکنه
- سلام دوستان بیاید در مورد زگیل تناسلی
- سلام خانما این دانه هارو میفهمین چیه؟ایا زگیل تناسلی هست؟میترسم زگیل باشه...همراه با عکس



878

