سلام اومایی های عزیز و خسته نباشید دکتر جان
من این دومین باره این رنگ نارنجی رو تو پوشک بردیا جانم میبینم
مشکلی هست ؟ بنظرتون رنگ چیه ؟ و اینکه ایا ببرمش دکتر؟
عکسشو براتون میفرستم
پرسش (1401/10/04):
رنگ ادرار نوزاد دو ماهه
1767
48
1401/10/04
سوال کننده
0
1401/10/04
سوال کننده

0
1401/10/04
Fateme Manane Alisan
بدنش کم ابه. تند تند شیرش بده
0
1401/10/04
😍 ❤
دختر منم ایجور بود البته تو تابستون.آب بدنش کم بود.مرتب شیرش بده زیادم جاش گرم نباشه
0
1401/10/04
معصومه جلالی
پسرمنم ۴روز اول تولد رنگ ادرارش اینطوری و حتی پررنگ تر بود
ولی بعدش کمرنگ تر وازبین رفت کاملا
ولی بعدش کمرنگ تر وازبین رفت کاملا
0
1401/10/04
معصومه جلالی
من ۲روز آی سیو بودم و تواون ۲روز نوزادم توبخش نوزادان
مسلما اونجا به حد کافی شیر بهش نمیدادن و وقت کافی نمیذاشتن که😔
روز سوم اوردن بغل خودم که میشد روز اول شیردهی خودم که به حد کم شیر داشتم
چون زایمان سختی داشتم و ۲روز تو ای سیو نباید غذا میخورم اصلا شیر نداشتم
روز چهارم چون خوب غذا ومایعات خورده بودم و شیرم زیاد شده بود بنابراین بچه هم زیاد شیر میخورد واین ادرار نارنجی هی کمرنگ تر شد و کاملا ازبین رفت
پس نتیجه میگیریم که شیردهی زیاد کمک به بهبود میکنه
البته پرستارها میگفتن نوزادان پسر در بدو تولد این رنگ ادرار طبیعی هست ولی نوزاد شما۲ماهه اس.
امتحان کن
اگر ادامه دار بود دکتر ببر
مسلما اونجا به حد کافی شیر بهش نمیدادن و وقت کافی نمیذاشتن که😔
روز سوم اوردن بغل خودم که میشد روز اول شیردهی خودم که به حد کم شیر داشتم
چون زایمان سختی داشتم و ۲روز تو ای سیو نباید غذا میخورم اصلا شیر نداشتم
روز چهارم چون خوب غذا ومایعات خورده بودم و شیرم زیاد شده بود بنابراین بچه هم زیاد شیر میخورد واین ادرار نارنجی هی کمرنگ تر شد و کاملا ازبین رفت
پس نتیجه میگیریم که شیردهی زیاد کمک به بهبود میکنه
البته پرستارها میگفتن نوزادان پسر در بدو تولد این رنگ ادرار طبیعی هست ولی نوزاد شما۲ماهه اس.
امتحان کن
اگر ادامه دار بود دکتر ببر
1
1401/10/04
سوال کننده
تند تند شیرش میدم ۱و نیم ساعت تا ۲ ساعت
0
1401/10/04
. .
بیش از حد گرمش نکن توی خونه
0
1401/10/04
. .
به خاطر کم آبیه
1
1401/10/04
سوال کننده
احتمالا از گرماست ... همسرم اتاقو دو شبه خیلی گرم میکرد
0
1401/10/04
سوال کننده
هوای شهرمون خیلی سرد شده
0
1401/10/04
سوال کننده
میترسید سردش بشه
0
1401/10/04
. .
عرق می کنه آب بدنشو از دست میده، اگه دیدی خودت خیلی گرمته خب نی نی هم گرمشه، یه لایه لباس بیشتر از خودتون تنش کن
1
1401/10/04
سوال کننده
والا اونطوره ... من با تابشلوارکم .. این با بادی و ی دست بلوز شلوار ... حالا دورپیچ نازک هم هیشه روش
0
1401/10/04
سارا مامان نی نی ها
عزیزم تز کم ابی هست پسر منم یه بار اینطوری شد، کلا بچه پسر طبعش گرمتر از دختره خیلی نباید بپوشونیش
1
1401/10/04
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
به احتمال زیاد بدن دلبندتان کم آب است ، فواصل شیردهی چه در روز چه در شب روی دو ساعت باشد دمای خانه را تعدیل کنید و آزمایش ادرار هم انجام شود 🌹
به احتمال زیاد بدن دلبندتان کم آب است ، فواصل شیردهی چه در روز چه در شب روی دو ساعت باشد دمای خانه را تعدیل کنید و آزمایش ادرار هم انجام شود 🌹
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم ... هنوز تکرار نشده دوباره ...
0
1401/10/05
سوال کننده
مراعات میکنم
0
1401/10/05
سوال کننده
درصورت تکرار میبرم ازمایش
1
1401/10/05
پزشک اوما
خداروشکر عزیزم ، حتما دقت کنید و اگر شیر خودتان را میدهید برای بهبود شیرتان از مکمل های شیرافزا مانند لاکتاول و گالاکتومید و قطره های شیرافزا کمک بگیرید 🌹🌹
1
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/10/05
سوال کننده
سرما خورده بود ۱۰ روز پیش
0
1401/10/05
سوال کننده
ازونپوقع کم اشتها شده احساس میکنم
0
1401/10/05
سوال کننده
حتما مکمل میگیرم
0
1401/10/05
پزشک اوما
جان دلم تلاش کنید تا در فواصل کوتاهتر شیر بدهید تا کم کم اشتها نیز بهتر شود اگر نشد برای. شروع مولتی ویتامین به جای آد با متخصص اطفال مشورت کنید
0
1401/10/05
سوال کننده
قطره اد رو تا ۴۰ روز دکتر بخاطر زردیش نذاشت مصرف کنم
0
1401/10/05
سوال کننده
بعدشم سرماخورد گفت نده
0
1401/10/05
سوال کننده
میتونم خودم این چند روز ک دکترش نیست مولتی بگیرم بدم
0
1401/10/05
سوال کننده
چون وزنش نمیخام اینطوری کم بشه
0
1401/10/05
سوال کننده
نگرانشم
0
1401/10/05
سوال کننده
تو ۱۲ روز بخاطر سرماخوردگی ۱۰۰ گرم فقط اضافه کرده
0
1401/10/05
پزشک اوما
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/10/05
سوال کننده

0
1401/10/05
پزشک اوما
جان دل آد را ندهید ، دلبندتان اگر فاویسم ندارد، مولتی ویتامین پدیابست به جای آد جایگزین گردد
0
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم 🌷
0
1401/10/05
سوال کننده
چند قطره بدم بهش؟
0
1401/10/05
پزشک اوما
اگر پدیابست را خریداری کردید روزی یک سی سی بدهید
1
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم . بله الان خریدم 🌷🌷🌷
1
1401/10/06
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 🌹🌹🌹
1
1401/10/06
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علائم بارداری ... 🤔🤔🤔
- سلام دوستان لطفا کمکم کنید😩😩😩😩
- عفونت ادراری در هفته 10
- خانمهایی که باردارن و نی نی شون دختر یا پسره میشه یه لحظه بیاین
- موقع ادرار کردن تخمدان سمت چپم خیلی تیر میکشه
- بی اختیاری ادرار در هفته 32
- خارج شدن مایع بی رنگ بعداز ادرار
- سلام خانم دکتر و بقیه خانمای عزیز لطفا راهنمایی کنید
- عفونت ادرار در بارداری
- سلام خانما میشه منو راهنمایی کنید




