گلم به نظرم تا اورژانس ببر پزشک معاینه بکنه اگر لازم بود و خدایی نکرده تشخیص دکتر چیز جدی بود ببرش متخصصی که خود پزشک بیمارستان میگه چه چشم پزشک چه متخصص دیگه ای
سلام منم همینجور شدم ناخن دخترم خورد تو چشمم تا شب چشمم اشک ریخت رفتم اورژانس گفتن قرنیه یکم خش برداشته قطره دادن خوب شدم
خیلی نگرانم خداکنه چیز جدی نباشه😔
مرسی عزیزم اسم قطره چی بود
سلام به روی قشنگتون مامان جان
باتوجه به شرایط ایجاد شده باید مراجعه کنید تا معاینه از نزدیک انجام گردد 🌹🌹
سلام پزشک عزیز. چشم میبرمش
چشم هاتون بی بلا و احسنت به شما که پیگیر هستید 🌹🌹
قربون شما.. بردم دکتر دکتر یه پودر داد ولی نگفت چجوری استفادع کنم شما راهنماییم میکنید

این پودر با ابجوش باید قاطی کنم؟ و چقدر بدم
جان دلم نحوه مصرف را باید پزشک تجویز کننده برحسب مشاهدات خود تعیین کنند، نسخه. ندارید؟
نحوه مصرف گفتند.. فقط نگفته تا کجا با ابجوش قاطی کنم دکتر عزیز
اصولا باید حط مندرج داشته باشد اجازه دهید باز از همکار داروسازمان جویا شوم ، شیوه مصرف را به چه صورت گفتند
ممنون میشم ازتون دکتر مهربان خیر ببینید
جان دل آب جوشیده سرد شده تا خط مندرج بریزید هر 12 ساعت، 3 سی سی از دارو بدهید 🌹
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💜💜