سلام خدمت پزشک اومایی عزیز و دوستان گرامی
ترشحات سفید بدون بو دارم ولی روی دستمال یه کم رنگ کرم میگیره مقدارشم زیاد و خارش واژن دارم
میتونم پماد کلوتریمازول استفاده کنم؟ و اینکه استفاده همزمان این پماد و قرص سفکسیم ۴۰۰ ایرادی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



389
1401/09/13



