سلام من دو هفتس انفولانزا گرفتم بعد ایندفعه اخر یعنی تو این هفته دکتر دوتا سرم برام نوشت که انتی بیوتیک سفازلین توش بود یه قرصم داد اسمش تاوانکس که اینم انتی بیوتیک من بعد زدن اون دوتا سرم مصرف این قرص ترشح خونی دارم چرا اینطوری شدم ترشحاتم بی رنگ ولی توش خون ابه داره خیلی استرس گرفتم ☹☹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



498
1401/09/11


