سلام به روی ماهتون محدثه نازنینم
در این آزمایش ادرار اسیدی بوده و مقداری باکتری دیده شده، جهت تفسیر صحیح باید دانست کودک چه تغذیهای داشته. چه شرایطی دارد بهتر است نظر متخصص اطفال را دانست.
در هنگام انجام آزمایش بیمار نبوده ؟
سرماخورده بوده و شب قبلش هم تب داشته
پس بالا بودن esr وcrp به این دلیل است و. نگران کننده نیست اما هم کم خونی و هم کمبود ویتامین دی دارد حتما به متخصص اطفال مراجعه کنند دوز مکمل ها تعیین گردد
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️