من هفته بعد باید برم سونوntاز دکتر جعفر سهرابی نوبت گرفتم از کارش خیلی تعریف میکنن میخواستم شماهم نظربدید.....جواب سونو رو همون لحظه میدن؟برای این سونو مثانه پرباشه یا نه؟
پرسش (1401/09/10):
کرمانشاهی ها اعلام حضورکن لطفا برای سونوگرافی دکتر جعفرسهرابی
532
21
1401/09/10
سوال کننده
1
1401/09/10
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من کرمانشاهی نیستم عزیزم جواب سونوهمون لحظه میدن ولی باید بری ازمایشگاه همون موقع ازمایش خون بدی من ک ان تی رفتم گفت مثانه بایدخالی باشه مگه بخوادطول سرویکس اندازه بگیره ک پرباشه پس حتمایک تماس بامرکز بگیر قبل سونوهم چیزهای شیرین بخورک کوجولوت بیدارباشه
1
1401/09/10
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم من کرمانشاهی هستم رفتم پیش شفیعی که عالی واقعا باورت میشه حتی زبان پسرم هم نشانم میداد تمام بدنش خیلی کارش خوبه ولی سهرابی هم نمیشناسم
1
1401/09/10
samira .....
من هردوبچمو تموم سونوهامورفتم پيش سهرابی کارش عالیه تو ان تی جنسیت بچه هامم درس گفت
1
1401/09/10
❤mahur❤ ❤mahak❤
من نرفتم تاحالا
0
1401/09/10
سوال کننده
ممنون ازهمگی
0
1401/09/10
سوال کننده
۳تاازدوستام رفتن اونام جتسیت دقیق گفته بود مشخصم نباشه الکی نمیگه منتها من چون از سرپلذهاب میام نمیتونم برای ازمایش برم واسه ساعت۴بهم وقت داده تاازسونو بیام دیرمیشه ازمایش رو مجبورم شهرخودمون برم
0
1401/09/10
Samir
من هفت شب آرمایش ان تی دادم
نیاز به ناشتایی نداره که همون شهر برو آزمایش
نیاز به ناشتایی نداره که همون شهر برو آزمایش
0
1401/09/10
سوال کننده
بله مرسی
0
1401/09/10
elahe s
منمکرمانشاهیم ولی این دکترو نشنیدم ادرسش کجاست
1
1401/09/11
نیکی 🌱
عالیه عزیزم
0
1401/09/11
نیکی 🌱
پارکینگ شهرداریه
0
1401/09/11
سوال کننده
پارکینگ شهرداریه اووه خیلی ساله کرمانشاهه خیلی ازش تعریف کردن دکتر خودم گفت برو پیش فرشچیان یا سهرابی
0
1401/09/11
نیکی 🌱
تحت نظر کدوم دکتری؟راضی هستی؟سزارین انجام میده؟
0
1401/09/12
سوال کننده
من ساکن سرپلذهابم عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




